۲۹ مهر ۱۴۰۱، ۲۰:۴۸
کد خبر: 84919332
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شریفات: شاید اخراج من درست بوده است/ زور داور بیشتر از من بود

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم گفت: داور به من گفت می‌اندازمت بیرون که من گفتم نمی‌توانی؛ ولی زورش بیشتر بود و البته بلد نبود بازی را مدیریت کند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل شریفات پس از تساوی خارج از خانه تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: طبیعی بود که کمی نسبت به دیدارهای دیگر دفاعی‌تر باشیم اما هر دو تیم موقعیت داشتند.

وی درباره اخراجش در این دیدار گفت: متاسفانه در ایران بیشتر از بازیکنان روی‌ داور فشار است. توپ اول که زدم، کارت زرد داشت، پس از آن یکبار دیگر توپ به سمت من آمد و گفتم بازی را بخوابانم و به همین دلیل یک نیش به توپ زدم. داور بازی انگار دعوا داشت؛ او به من گفت می‌اندازمت بیرون که من گفتم نمی‌توانی؛ ولی زورش بیشتر بود و البته بلد نبود بازی را مدیریت کند.

بازیکن آلومینیوم ادامه داد: شاید اخراج من درست بوده، ولی داور باعث کارت زرد دوم شد. خوب است که این یک بازی معمولی بود. اگر بازی بزرگ به او بدهند، باید بلد باشد داروی کند.

شریفات در خصوص بدون تماشاگر بودن مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: بازی بدون تماشاگر هیچ لذتی ندارد. فقط مسابقات را رد می‌کنیم، ولی لذتی که باید ببریم، نمی‌بریم.

وی درباره رویارویی با تیم سابق خود بیان کرد: دوست داشتم بتوانم بیشتر کمک کنم. اتفاقاً خیلی هم سرحال بودم اما اخراج شدم. خدا را شکر با یک امتیاز از تهران سفر می‌کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و آلومینیوم در چارچوب هفته دهم با تساوی بدون گل خاتمه یافت. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha