استاندار گیلان: مدیران اجرایی موظف به رفع مشکلات ایثارگران هستند

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: : همه مدیران اجرایی موظفند که به فرهنگ ایثار و شهادت توجه ویژه ای داشته و مشکلات ایثارگران را برطرف کنند.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی عصر سه شنبه در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان گیلان در رشت افزود:  شهدا باعث ایجاد امنیت در جامعه شدند و ما نیز وظیفه داریم تا خواسته های ایثارگران ، جانبازان ، خانواده شهدا و فرزندان آنان را برطرف کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به تلاش بیشتر برای برطرف شدن مشکلات ایثارگران بیان کرد: رئیس جمهور مردمی در همین مدت کوتاه 40 سفر عملیاتی و اجرایی داشتند که در سفر به نیویورک و در سازمان ملل نیز پیام بسیار مهمی دادند که رفتار و تلاش رئیس جمهور باید سرلوحه کار ما قرار گیرد تا با تلاش شبانه روزی مشکلات اقشار مختلف جامعه به خصوص ایثارگران را برطرف کنیم.

 وی عنوان کرد: شهدا پرچمدارانی بودند که ما را در مسیر هدایت قرار دادند و نقش ارزنده ای را در تثبیت نظام جمهوری اسلامی داشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باعث شده تا هم‌اینک ما به یک قدرت بزرگ در جهان تبدیل شویم، افزود:فرهنگ ایثار و شهادت فقط مختص به ایران است و از کشور اسلامی ما به چند کشور منطقه گسترش یافته است.

استاندار گیلان ادامه داد: ما نیز در این راستا فرامین دین مبین اسلام را با فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خوبی نهادینه کردیم و هم اکنون نیز آنچه را که به عنوان برنامه‌های راهبردی در کشور داریم ، بر همان اساس حرکت می کنیم و وظیفه ما است که ماموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گیلان اضافه کرد: البته دشمنان ما در تلاشند تا ما را مایوس کنند اما محکم ایستاده ایم و از خون شهدا و ارزشهای انقلاب پاسداری می کنیم و اجازه وارد کردن هیچ خللی از سوی  در نظام جمهوری اسلامی را نمی‌دهیم.

جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان گیلان با حضور اسدالله عباسی استاندار و تعدادی از مشاوران ورزا در امور ایثارگران و مدیران اجرایی دستگاههای مختلف استان برگزار شد.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha