رویکرد دولت مبتنی برعملیاتی کردن وعده‌ها به جامعه ایثارگران است

رشت - ایرنا - دبیر شورای مشاوران وزرا و مسئول هماهنگی امور ایثارگران کشور گفت: با وجود اینکه ایثارگران به دلیل شعارهایی که در گذشته داده و به آنها عمل نشده، دلگیرند اما نگاه و رویکرد دولت سیزدهم به این جامعه مبتنی بر تحقق و عملیاتی نمودن وعده هاست.

به گزارش ایرنا، رضا رحیمی نسب عصر سه شنبه در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان گیلان در رشت افزود: این دولت در همین مدت کوتاه نیز ۶ ابلاغیه جدید در ۱۴ بند به دستگاهای اجرایی در خصوص وضعیت ایثارگران ابلاغ نموده تا مشکلات این قشر از جامعه کاهش یابد.

وی ادامه داد: تلاش شده عمده درخواست‌های ایثارگران در این ۱۴ بند گنجانده شود چنانکه خدمات رسانی و ساماندهی جامعه ایثارگری در دستگاههای اجرایی نیز در این بندها وجود دارد و این امر نشان از ایده و نگرش خاص دولت به جمعیت ایثارگر است.

مسئول هماهنگی امور ایثارگران کشور اضافه کرد: البته ایثارگران گله‌مندند که با توجه به مدارک و تجربه هایی که دارند و با وجود جمعیت نخبگان آنان، اصلا و یا کمتر دیده می‌شوند که در این راستا باید از وجود آنان به نحو شایسته‌ای در دستگاهها استفاده شود وهدف و خواست دولت سیزدهم نیز استفاده از ظرفیت آنان در دستگاههای اجرایی است.

دبیر شورای مشاوران وزرا بیان کرد: با توجه به دستور رئیس جمهور اعتبار بسیار خوبی برای بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور رفع مشکلات این جمعیت اختصاص یافته تا حداقل نیازهای آنان برآورده و تامین شود.

رحیمی‌نسب خاطرنشان کرد: البته همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند تا مشکلات ایثارگران برطرف شود زیرا بنیاد شهید و امور ایثارگران به تنهایی قادر به برطرف کردن مشکلات این بخش از جامعه نیست.

وی خاطرنشان کرد: برای توجه ویژه به امور آنان و برطرف کردن مشکلاتشان، باید مشاوران قدرتمند و توانمند در ادارت فعالیت کنند و از سوی دیگر توقع ایثارگران آن است هر آنچه در قانون گنجانده شده، در دستگاههای اجرایی برای این قشر از جامعه عملیاتی شود.  

 جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان گیلان با حضور اسدالله عباسی استاندار و تعدادی از مشاوران ورزا در امور ایثارگران و مدیران اجرایی دستگاههای مختلف استان برگزار شد.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha