۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۲:۴۳
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84914993
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمله مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست در جنین

تهران- ایرنا- منابع خبری دوشنبه شب گزارش دادند، نیروهای مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست در پست ایست و بازرسی شهر جنین حمله کردند.

به گزارش ایرنا از فلسطین الیوم، منابع محلی گزارش دادند نیروهای مقاومت فلسطین به سمت نظامیان صهیونیست در پست ایست و بازرسی سالم واقع در غرب شهر جنین آتش گشودند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین همچنین با بسته‌های انفجاری و شلیک گلوله به ایست و بازرسی الجلمه نظامیان صهیونیست در شمال جنین نیز حمله کردند.

رسانه‌های صهیونیستی با تائید این خبر گزارش دادند، نیروهای فلسطینی پس از این دو حمله موفق شدند که از محل بگریزند.

سران رژیم صهیونیستی از بیش از سه ماه اخیر و به ویژه بعد از تجاوز نظامی سه روزه این رژیم به نوار غزه، با افزایش مقاومت مسلحانه و مردمی ملت فلسطین در کرانه باختری روبرو هستند.

با وجود همه این تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی، مردم و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری بر شدت عملیات خود علیه نظامیان و شهرک نشینان این رژیم در کرانه باختری افزوده‌اند؛ به گونه‌ای که صدای بسیاری از رسانه‌ها و تحلیلگران صهیونیست را درآورده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها ربوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha