۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 84913780
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل شبکه فاضلاب شهرستان  فریدونشهر به ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
عکس تزیینی است

اصفهان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان گفت: تکمیل شبکه فاضلاب شهرستان فریدونشهر به ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و تخصیص اعتبار لازم برای اجرای این پروژه ضروریست.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی  شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان روز دوشنبه به نقل از حسین اکبریان اعلام کرد: تاکنون ۱۵ کیلومتر شبکه داخلی و ۱۰ کیلومتر خط انتقال این پروژه اجرا اما به دلیل کمبود اعتبارات عمرانی، پیشرفت آن با مشکلاتی مواجه شده است.
وی افزود: در این راستا مقرر شد، سازمان برنامه و بودجه ظرف مدت ۲ هفته آینده پس از بررسی صدور مجوز کمیسیون ماده ۲۳ نتیجه نهایی را اعلام، و در ادامه با برطرف شدن مشکل معارضین محل تاسیس تصفیه خانه با هماهنگی فرمانداری، عملیات احداث آن آغاز شود.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان  اصفهان از اجرای عملیات جهاد آبرسانی در ۹۷ روستا در سه شهرستان استان اصفهان خبر داد و اظهارداشت: این عملیات در شهرستان فریدونشهر با اعتباری بالغ بر ۱۰۹ میلیارد تومان در دو محور چقا و گوراب با ۵۶ درصد پیشرفت و مجتمع برف انبار با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.
اکبریان خاطرنشان کرد: با اجرای عملیات جهاد آبرسانی که با همکاری قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) انجام می‌شود، هفت هزار و ۲۷۱ نفر در ۲۳ روستای این منطقه از آب آشامیدنی پایدار بهره مند می‌شوند.
وی افزود: این عملیات با ۳۵.۵ کیلومتر حفاری و ۳۰ کیلومتر لوله گذاری با سرعت قابل توجهی در حال پیشرفت است و در آن تعداد ۱۸ مخزن با ظرفیت یک هزار و ۱۰۰ متر مکعب و پنج ایستگاه پمپاژ احداث خواهد شد.
مدیرعامل آبفای استان با اشاره به آغاز فصل سرما و شروع بارش ها گفت: با توجه به این‌که روستاهای فریدونشهر و سمیرم در مناطق کوهستانی و سردسیر قرار دارند، طرح جهاد آبرسانی به این روستاها باید با سرعت بیشتری همراه باشد.

فریدونشهر با ۳۶ هزار نفر جمعیت در ۲۰۰ کیلومتری غرب استان اصفهان قرار دارد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha