۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۹
کد خبر: 84913222
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وضعیت جوی خراسان رضوی تا اواسط هفته پایدار خواهد بود

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی، وضعیت جوی استان تا اواسط هفته جاری پایدار است و گرمای هوا در استان باقی خواهد ماند.

زهرا آهنگرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روند افزایشی دما که از روز گذشته در خراسان رضوی آغاز شده است تا عصر فردا در استان مستقر خواهد بود و این شرایط، دمای هوا را در کلانشهر مشهد تا ۳۱ درجه سلسیوس افزایش خواهد داد.

وی ادامه داد: از روز دوشنبه با افزایش پدیده ابرناکی در مناطق شمالی استان، به تدریج دمای هوا در استان کاهش می یابد و شاهد بارندگی های پراکنده همراه با رعد و برق در این نواحی خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از صبح سه شنبه پدیده وزش باد نیز در استان غالب خواهد شد و این پدیده در نواحی جنوبی خراسان رضوی، همراه با کاهش دید و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

آهنگرزاده با بیان این که بیشینه دمای فعلی مشهد ۲۵ درجه سلسیوس است افزود: طی شبانه روز گذشته قوچان و مه ولات با ۶ و ۳۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم ترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۹ درجه داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha