امسال ۳۵۰ خانه محرومان در گلستان به بهره‌برداری رسید
تحویل خانه محروم در روستای رحمت‌آباد شهرستان علی‌آبادکتول

گرگان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با اشاره به تفاهمنامه ساخت هزار و ۲۰۰ خانه برای محرومان استان تا پایان سال گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۵۰ واحد مسکونی محرومان گلستان به بهره‌برداری رسید.

سیدمحمد حسینی روز یکشنبه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: از مجموع واحدهایی که قرار است تا پایان امسال ساخته شود، احداث ۶۲۰ خانه آغاز شده که ۵۷۰ واحد در مرحله اسکلت و ۵۵۸ واحد در مرحله سقف قرار دارد و برای ۴۵۶ خانه پایان کار ساختمانی صادر شده است.

وی افزود: پیگیری ساخت خانه برای محرومان گلستان در قالب تفاهمنامه پنج جانبه به صورت ماهانه صورت می‌گیرد که ۳۰۰ سهمیه استان به هزار و ۲۰۰ سهمیه افزایش یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از افتتاح متمرکز ۲۰۰ خانه روز گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن و استاندار در روستای رحمت‌آباد شهرستان علی‌آبادکتول خبر داد و گفت: برای این خانه‌ها که بیشتر در مراوه‌تپه، علی‌آبادکتول، مینودشت، گالیکش، گمیشان و آق قلا قرار دارد ۳۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: ساخت این واحدها در قالب تفاهمنامه پنج جانبه بنیاد مستضعفان، سپاه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره )، کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا شده و به ازای هر واحد علاوه بر پرداخت یک میلیارد ریال وام قرض الحسنه و ۶۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض، ۱۰ تن سیمان رایگان به مالکان اهدا شد.

تابستان امسال هم ۱۵۰ خانه محرومان در گلستان به بهره برداری رسیده بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha