۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۳۴
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84913796
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت ۴۲ خانه محرومان در گنبدکاووس آغاز شد

۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۳۴
کد خبر: 84913796
ساخت ۴۲ خانه محرومان در گنبدکاووس آغاز شد

گنبدکاووس - ایرنا - عملیات اجرایی ساخت ۴۲ واحد مسکونی ویژه اقشار آسیب‌پذیر و محروم گنبدکاووس با حضور حجت الاسلام حسین روحانی‌نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای تقی‌آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که عصر یکشنبه برگزار شد، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: احداث خانه برای اقشار نیازمند در راستای طرح نهضت ملی مسکن و با همکاری دولت، برخی دستگاه‌های حاکمیتی و خدماتی مانند ستاد اجرایی فرمان امام، بسیج سپاه، بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی انجام می‌شود.

سیدمحمد حسینی افزود: سهم گلستان برای ساخت مسکن حمایتی ویژه اقشار آسیب پذیر و نیازمند هزار و ۷۰۰ واحد بود که عملیات اجرایی آن بیشتر در مناطق روستایی استان از سال قبل شروع شد و همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: از سهمیه پیش بینی شده ساخت هزار واحد به صورت خود مالکی توسط افرادی که زمین دارند، شروع شده و ۷۰۰ واحد دیگر هم درقالب مجتمع سازی توسط بنیاد مسکن گلستان درحال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان ادامه داد: یکی از پروژه های مجتمع سازی در روستای تقی آباد گنبدکاووس است که امروز به طور رسمی عملیات اجرایی ۴۲ واحد در قالب ۲۱ بلوک ۲ واحدی شروع شد و تا پایان سال آینده تحویل متقاضیان می‌شود.

حسینی بیان داشت: در این طرح زیربنای هر واحد مسکونی ۷۵ مترمربع است که با تسهیلات بانکی ارزان قیمت و برخی کمک‌های بلاعوض دستگاه‌های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی و نیز کمک خیرین ساخته می‌شود.

وی گفت: بنیاد مسکن گلستان اهتمام ویژه برای ساخت مسکن محرومان از محل کمک‌های دولتی، نیکوکاران و حساب ۱۰۰ امام و نیز همراهی دستگاه‌های حاکمیتی دارد.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha