۲۰ مهر ۱۴۰۱، ۲۲:۱۶
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84910918
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی پیکان: بازی کردن مقابل تیم نکونام سخت است

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم پیکان گفت: بازی کردن جلوی تیمی که جواد نکونام سرمربی آن است کار دشواری خواهد بود اما تلاش می‌کنیم با دست پر از زمین خارج شویم.

به گزارش ایرنا سیدمجتبی حسینی چهارشنبه شب پیش از بازی تیمش مقابل فولاد در اهواز اظهار داشت: تیم ما شرایط نسبتا مناسبی دارد و خودمان را برای بازی با فولاد آماده کرده‌ایم. در راس تیم فولاد جواد نکونام حضور دارد که هم در دوران بازی جزو بهترین های کشور بود و هم الان جزو بهترین مربیان فوتبال ایران است. 

وی افزود: فولاد به سبک خاصی فوتبال بازی می کند و هفته گذشته توانست استقلال را در ورزشگاه آزادی متوقف کند. در کل فولاد تیم سختکوش و پرمهره‌ای است که از کادرفنی بادانشی سود می‌برد.

سرمربی پیکان گفت: ما یک تیم جوان هستیم که بر اساس بضاعت‌مان سعی می‌کنیم نتایج خوبی به دست آوریم. 

وی افزود: بعد از تساوی با آلومینیوم اراک سعی کردیم بچه‌ها را به بهترین شکل آماده مسابقه با فولاد کنیم و امیدوارم بازیکنان ما فردا توانایی های خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارند و به آنچه استحقاقش را داریم، برسیم.

حسینی در خصوص قضاوت بیژن حیدری برای بازی فردا گفت: همچنان دوست ندارم صحبتی درباره داوران و عملکرد آنها انجام بدهم زیرا نباید فشاری روی داوران بگذاریم. برای آقای حیدری در بازی فردا آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره غایبان تیمش در مسابقه با فولاد افزود: به غیر از امیرحسین غلامی که رباط صلیبی اش آسیب دیده، غایب دیگری نداریم و خوشبختانه می‌توانیم از همه بازیکنان استفاده کنیم.

دیدار تیم های فولاد و پیکان از ساعت ۱۸:۳۰ روز پنجشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha