شمشیربازان کرمانشاهی به مقام سوم المپیاد استعدادهای برتر کشور رسیدند

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات شمشیربازی استان کرمانشاه گفت: این استان توانست در رشته فلوره به مقام سوم سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در هر ۲ بخش دختران و پسران دست پیدا کند.

«هیبت‌الله دارابی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات شمشیربازی سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به میزبانی استان یزد در سه اسلحه سابر، فلوره و اپه برگزار شد.

وی افزود: در بخش پسران و در اسلحه فلوره در انفرادی، ۳۹ بازیکن از ۱۳ استان حضور داشتند که صدرا حسینی از استان اصفهان به مقام نخست دست یافت، عرفان جعفرزاده از استان اصفهان نائب قهرمان شد و محمد صادق سجادپور و آراد ترشیزیان هر ۲ از استان خراسان رضوی به مقام سوم رسیدند.

رییس هیات شمشیربازی استان کرمانشاه اضافه کرد: در بخش تیمی استان اصفهان قهرمان شد، استان خراسان رضوی نایب قهرمان و استان های کرمانشاه و یزد نیز به صورت مشترک سوم شدند.

شمشیربازان کرمانشاهی به مقام سوم المپیاد استعدادهای برتر کشور رسیدند

دارابی افزود: سینا خانی‌گرگانی، ایمان سوهانی، امیر مهدی افشاری نیا و آرین آزاده با هدایت و مربیگری شهریار خزایل در این رقابت ها حضور داشتند.

وی یادآور شد: دختران کرمانشاهی نیز در این رقابت ها در اسلحه فلوره پس از یزد و اصفهان موفق به کسب مقام سوم شدند.

دارابی اضافه کرد: اعضای این تیم را خورشید مهر ودود، ارغوان احمدی، صمیمی راد و گلسا چقامیرزا به مربیگری مینا قهرمانی تشکیل می دادند.

به گزارش ایرنا، حرکت رو به رشد شمشیر بازی کرمانشاه از سال گذشته آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha