۱۵ مهر ۱۴۰۱، ۲۳:۵۹
کد خبر: 84906098
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی مس کرمان: خوش شانسی نصیب تیم هوادار تهران شد

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه فوتبال بازی اشتباهات است، خیلی جاها باید خوش شانس باشیم تا ببریم گفت: خوش شانسی در این بازی نصیب تیم هوادار تهران شد و توانست روی یک پرتاب اوت به گل برسد.

به گزارش ایرنا، فرزاد حسینخانی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از دیدار ۲ تیم مس کرمان و هوادار تهران در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور ضمن تبریک به تیم هوادار برای پیروزی در این مسابقه افزود: در نیمه اول و دوم مسابقه، سوار بر بازی بودیم، خلق موقعیت های خوبی داشتیم و گلر ما در چارچوب هیچ عکس العملی نداشت.

وی با اشاره به ضربه ای که منجر به تک گل پیروزی این مسابقه شد اظهار داشت: من فکر می کنم آن اوت به نفع ما بود اما داور توپ را در این صحنه به اشتباه به حریف داد و روی غافلگیری همان موقعیت به گل تبدیل شد.

حسینخانی بیان کرد: به هر حال باوجود اینکه روی ضربات آخر تمرکز لازم نداشتیم، تیم بدشانس میدان بودیم، می توانستیم در این بازی بازنده نباشیم.

وی ادامه داد: به بچه ها خسته نباشید می گویم و امیدوارم بتوانیم در بازی های آینده جبران کنیم.

تیم فوتبال مس کرمان شامگاه جمعه در یک مسابقه خانگی در هفته هشتم جام خلیج فارس بازی را با نتیجه یک بر صفر به مهمان خود هوادار تهران واگذار کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha