۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84883637
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملایر بر ترسیم چشم‌انداز توسعه بخش‌های اقتصادی شهرستان با جذب سرمایه‌گذار تاکید کرد

همدان- ایرنا- فرماندار ویژه ملایر با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه سرمایه‌گذاری، گفت: افق بلندمدت و چشم‌انداز توسعه این شهرستان در بخش صنعت، معدن و تجارت باید ترسیم شود تا شاهد ورود و جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذران باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" روز یک‌شنبه در بازدید از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر، اظهار داشت: برهمین اساس، فرصت‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان در حوزه‌های مختلف باید مشخص شود.

وی گفت: بنا داریم در برنامه جدید که در قالب «نظارت ستادی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان» طراحی و تدوین شده، در طول هفته از دستگاه‌ها بر نحوه فعالیت و خدمات رسانی نهادهای اجرایی و مجموعه های دولتی مستقر در این شهرستان نظارت کنیم.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه سیاست دولت سیزدهم مسئولیت پذیری همه افراد و ارکان است، ‌ادامه داد: برای توسعه و پیشرفت شهرستان نیازمند برنامه ریزی مشخص و خلاقانه و اجرای دقیق و هدفمند آنها هستیم.

به گفته وی، حوزه صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر دارای ظرفیت‌های ویژه‌ و بالقوه‌ای است که باید با برنامه‌ریزی و ترسیم چشم‌انداز، بستر مناسب جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف اقتصادی شهرستان را فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: در برندینگ، بازاریابی و تجاری‌سازی برای صنایعی همچون مبل و منبت و انگور و کشمش و دیگر صنایع شاخص، باید برنامه و افق بلندمدت داشته باشیم.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه شهرستان ملایر ظرفیت‌های بسیاری دارد که مغفول مانده است، گفت: از هر فکر و ایده‌ای باید برای ایجاد جذابیت‌های لازم به منظور جذب سرمایه‌گذار برای توسعه اقتصادی شهرستان استفاده کنیم.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه تجارت خارجی علاوه بر ارزآوری، تحریم‌ها را خنثی کرده و توان داخلی را به فعلیت و شکوفایی می‌رساند، افزود: تمامی اقدامات و طرح‌های اقتصادی باید به اطلس جامع سرمایه‌گذاری شهرستان ختم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha