عزیزی: با انتخاب خسروی وفا، ‌شاهد افزایش اعتبارات کمیته المپیک خواهیم بود

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون تنیس گفت: باتوجه به اینکه نرخ ارز رابطه مستقیمی با اعزام‌ تیم‌های ورزشی دارد، رئیس جدید کمیته ملی المپیک با قدرتی که دارد، می‌تواند اعتبارات خوبی را از دولت و مجلس برای کمیته جذب کند.

داود عزیزی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، ‌ درباره مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک و رقابت نزدیک میان مهدی علی‌نژاد و محمود خسروی وفا، اظهار داشت: انتخابات در فضای خوب، آرام و سالم میان رقبا شکل گرفت و نتیجه این رقابت با رأی بالای اعضای مجمع به انتخاب محمود خسروی وفا منتهی شد.

وی با تأکید بر اینکه خسروی وفا باتوجه‌به پیشینه ورزشی چندین ساله‌ای که دارد از خوشنامی و پاک‌دستی برخوردار است، ‌خاطرنشان کرد: امیدوارم با هیئت اجرایی جوان و باانگیزه‌ای که انتخاب شدند و همه دارای تجربه کاری خوبی هستند، چهارساله آینده خوب پیش برود.

رئیس فدراسیون تنیس در ادامه با قدردانی از سید رضا صالحی امیری رئیس سابق کمیته المپیک و تیم همراه وی، تاکید کرد: صالحی‌امیری زحمات زیادی برای کمیته ملی المپیک کشید و از سویی پایه‌گذار بحث احترام به پیشکسوت و اخلاق‌مداری در ورزش شد. امیدواریم هیئت اجرایی جدید هم باقوت بیشتر بتواند سال‌های خوبی در ورزش رقم بزند.

عزیزی تصریح کرد: شائبه مهندسی شدن انتخابات اصلاً صحت ندارد و این هجمه توهین به شعور اعضای مجمع محسوب می‌شود. انتخابات کاملاً سالم، شفاف و به‌خوبی برگزار شد و هر چهار نامزد این ریاست در یک انتخابات سالم شرکت کردند و با اعلام نتیجه آرا، رقبا (علی‌نژاد، شایسته، باقرزاده) ‌ به خسروی وفا تبریک گفتند و بر سلامت انتخابات صحه گذاشتند.

رئیس فدراسیون تنیس، تأکید کرد: خسروی وفا پیش‌ازاین ریاست کمیته پاراالمپیک را برعهده داشت اما به طور حتم شرایط سخت‌تری را در کمیته ملی المپیک تجربه خواهد کرد. البته باتوجه به تجارب و قدرت و لابی خسروی‌وفا، چهار سال آینده می‌تواند نقطه عطف ورزش کشور بوده و به شکوفایی خاص ورزش کمک کند. فدراسیون تنیس هم تمام‌قد از انتخاب خسروی وفا حمایت می‌کند. امیدواریم این فدراسیون همانند گذشته تحت حمایت کمیته ملی المپیک باشد.

به گزارش ایرنا، ششم شهریور مجمع  انتخاباتی کمیته ملی المپیک برگزار شد و محمود خسروی وفا با ۲۸ رأی به‌عنوان رئیس انتخاب شد. در این مجمع مهین فرهادی زاد به‌عنوان نایب‌رئیس بانوان و غلامرضا نوروزی به‌عنوان نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک انتخاب شدند.

همچنین علیرضا پاکدل، محمدرضا داورزنی، علیرضا سهرابیان، غلامرضا شعبانی‌بهار، مهرداد علی‌قارداشی و مهدی گودرزی و حمید عزیزی به‌عنوان هفت عضو نهایی، به عضویت هیئت اجرایی درآمدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha