رجاییان: رسانه‌های دنیا نظاره‌گر انتخابات فدراسیون فوتبال هستند

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: با توجه به حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، نگاه رسانه‌های دنیا به انتخابات فدراسیون ایران خواهد بود.

به گزارش ایرنا، محمد رجاییان  امروز (سه‌شنبه) پیش از آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر اعضا درگیری داخلی هم دارند باید جلساتی برگزار شود و مشکلات را حل کنند. در واقع این فرایندی خواهد بود که با توجه به اینکه تیم ملی در جام‌جهانی حضور خواهد داشت تمام نگاه رسانه‌ای دنیا نظاره‌گر این انتخابات خواهد بود.

وی در پاسخ به اتفاقات عجیب شب گذشته اظهار داشت: حداقل ساعتی که اعلام شد زمانی نبود که اعضا مجمع بیدار باشند و بخواهند شرکت کنند یا نکنند.

در پاسخ به این سوال که آیا اعضای مجمع شب گذشته جلسه‌ای برگزار کردند یا خیر؟ اظهار داشت: من عضو نیستم که بخواهم جواب این سوال را بدهم. این احتمال وجود داشته که روسای هیئت‌های فوتبال در رابطه با همدلی و تجدید دیدار  شب قبل مجمع جلسه‌ای داشته باشند. این اتفاق از سال‌های قبل نیز بود. ولی برای بنده فدراسیون، هتل جداگانه گرفته بود که گفته بودند اگر هم مجمع برگزار نشود هزینه هتل را نیز به ما پرداخت خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha