۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۳۸
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84868965
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح گازرسانی به ۹ روستای شهرستان بشرویه افتتاح شد

بیرجند - ایرنا - بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به ۹ روستای شهرستان بشرویه در پنجمین روز هفته دولت با حضور استاندار خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ۳۱ پروژه گازرسانی با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان روز یکشنبه با حضور استاندار خراسان جنوبی در بشرویه افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این تعداد ۹ پروژه با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان برای برخورداری ۲۵۰ خانوار به بهره‌برداری رسید.

مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی همزمان این پروژه‌ها با حضور استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران، ائمه جمعه و فرماندار بشرویه در روستای هنویه برگزار شد.

گازرسانی به ۴۵ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان برای بهره‌مندی ۴۵ خانوار و گازرسانی به ۷۵ واحد مسکن محرومان با هزینه ۶۰۰ میلیون تومان برای برخورداری ۷۵ خانوار از دیگر پروژه‌هایی است که در این مراسم به بهره‌برداری رسید.

عملیات اجرایی گازرسانی به ۲ واحد تولیدی و صنعتی با پیش‌بینی اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان و گازرسانی به ۳۶ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با پیش‌بینی ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای برخورداری ۳۶ خانوار نیز آغاز شد.

با افتتاح طرح‌های گازرسانی در هفته دولت امسال ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی استان خراسان جنوبی از گاز طبیعی برخوردار شدند و پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود مربوط به طرح‌های مسکن و گازرسانی به واحدهای تولیدی است.

استاندار خراسان جنوبی در پنجمین روز هفته دولت به همراه معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های هفته دولت به شهرستان بشرویه سفر کرد.

افتتاح و کلنگ‌زنی همزمان ۳۱ پروژه گازرسانی، بهره‌برداری همزمان از آسفالت معابر ۱۱۳ روستای خراسان جنوبی در روستای خداآفرید، بازدید از طرح هادی روستاها و پروژه باند دوم بشرویه به سه راهی بشرویه از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان بشرویه در ۳۰۰ کیلومتری بیرجند است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha