۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 2202
کد خبر: 84869103
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان جنوبی: فضای کار و همدلی در استان وجود دارد

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: فضای کار و همدلی در خراسان جنوبی بین مسئولان و نمایندگان مردم وجود دارد و در این فضای مثبت، مسائل و مشکلات استان از سطح ملی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد قناعت روز یکشنبه در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی همزمان پروژه‌های گازرسانی در شهرستان بشرویه افزود: فضای تعاملی و مثبت خوبی بین قوای سه‌گانه در کشور ایجاد شده است و در حوزه اجرا نیز بین دولت و مجلس تعامل و همکاری وجود دارد چرا که این دو قوه بیشتر درگیر اجرای کارها هستند.

وی با اشاره به کم‌توجهی به منطقه خراسان جنوبی در گذشته اظهار داشت: در حال حاضر توجه رئیس جمهور به کل کشور به‌صورت واحد و به‌طور ویژه نقاط محروم است.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی گفت: در یک سالی که از عمر دولت سیزدهم سپری شده کارهای خیلی بزرگ، زیربنایی و اساسی در کشور و استان شروع شده است و امیدواریم بتوانیم با نگاه ویژه رئیس جمهور به خراسان جنوبی، عقب‌ماندگی‌های خراسان جنوبی را در این دوره جبران کنیم.

وی به موارد مطرح شده از سوی فرماندار بشرویه و نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی از جمله مشکل آب، اشاره کرد و افزود: هماهنگی‌های لازم با فرماندار انجام می‌شود تا مشکلات مطرح شده از جمله موضوع آب با حضور فرماندار بشرویه و دستگاه‌های متولی با محوریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مورد بررسی قرار گیرد.

قناعت در پنجمین روز هفته دولت به همراه معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های هفته دولت به شهرستان بشرویه سفر کرد.

افتتاح و کلنگ‌زنی همزمان ۳۱ پروژه گازرسانی، بهره‌برداری همزمان از آسفالت معابر ۱۱۳ روستای خراسان جنوبی در روستای خداآفرید، افتتاح حوزه آبخیزداری غنی‌آباد، بازدید از طرح هادی روستاها و پروژه باند دوم بشرویه به سه راهی بشرویه از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان بشرویه در ۳۰۰ کیلومتری بیرجند است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha