۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۱۲
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84868046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح‌ راهداری با هدف ایمن‌سازی محور طبس - اصفهان افتتاح شد

بیرجند - ایرنا - عملیات تبدیل سه دستگاه آبنما به ابنیه فنی پل در محور طبس - اصفهان با هدف ایمن‌سازی مسیر از طرح‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که در چهارمین روز هفته دولت با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه سفر استاندار خراسان جنوبی به طبس مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی همزمان پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روز شنبه در بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد.

پروژه محوری در این برنامه، تبدیل سه دستگاه آبنما به ابنیه فنی پل در محور طبس - اصفهان است که در راستای ایمن‌سازی مسیر اجرا شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در این مراسم گفت: اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه که از سال ۱۳۹۸ در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار گرفت، معادل ۵۶ میلیارد ریال است.

اسدالله جلال‌زاده درباره پروژه روکش آسفالت گرم راه‌های منتهی به شهرستان طبس که امروز افتتاح شد، اظهار داشت: این پروژه شامل محورهای طبس - یزد، طبس - دیهوک و طبس - بشرویه به طول ۱۲ کیلومتر به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: اجرای آسفالت این سه محور سال ۱۴۰۰ شروع شد و برای اجرای این پروژه ۱۴۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی عنوان کرد: اصلاح هندسی، بهسازی و اجرای آسفالت محل دسترسی و جاده ارتباطی مهدی آباد - کاظم آباد در بخش دستگردان به طول یک کیلومتر و با اعتبار ۶ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

وی گفت: بهره‌برداری پروژه تعریض، شانه‌سازی و اصلاح شیب شیروانی در محورهای مواصلاتی طبس - دیهوک و طبس - بشرویه به طول ۲۲ کیلومتر از دیگر پروژه‌هاست که سال ۱۴۰۰ شروع شد و با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

همچنین در این مراسم، پروژه تبدیل پنج دستگاه آبنما به ابنیه فنی پل در محور شریانی طبس - اصفهان کلنگ‌زنی شد که اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای این پروژه ۲۸۷ میلیارد ریال است.

استاندار خراسان جنوبی در چهارمین روز هفته دولت برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های هفته دولت به طبس سفر کرد.

مراسم افتتاح این پروژه‌ها با حضور استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران استان، ائمه جمعه و فرماندار ویژه طبس در این شهرستان برگزار شد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و طبس در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha