کارگاه «عکاسی با گوشی تلفن همراه» در سینمای جوانان مهاباد برگزار می‌شود

مهاباد - ایرنا - رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: برای آشنایی بیشتر مردم با نحوه کار با دوربین گوشی تلفن همراه و ثبت تصاویر در این دستگاه، این انجمن تصمیم به برگزاری یک کارگاه عکاسی با موبایل کرده است.

رحیم بایزیدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده این کارگاه آموزشی در روزهای ۱۲ و ۱۳ شهریور امسال در محل انجمن سینمای جوانان این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه در شیفت صبح و بعداز ظهر توسط مدرس «زانیار دانشیار» در این شهرستان برگزار و به شرکت کنندگان گواهی شرکت در کارگاه اهدا می‌شود.

رییس انجمن سینمای جوان مهاباد یادآور شد: علاقه مندان به شرکت در این کارگاه می‌توانند با در دست داشتن کپی کارت ملی، کپی شناسنامه، عکس پرسنلی و پرداخت هزینه ثبت نام همه روزه به غیر از روزهای تعطیل به انجمن سینمای جوانان مهاباد واقع در خیابان امام خمینی، مجتمع فرهنگی و هنری و یا با شماره تلفن ۰۴۴۴۲۲۲۳۷۶۵ تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا، انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از دفاتر شصت گانه ایران است که بیش از سه دهه است در جنوب استان آذربایجان غربی در حوزه آموزش فیلمسازی و کلاس های مشاغل سینمایی فعالیت می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha