۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84827694
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوره تخصصی آموزش فیلمسازی در مهاباد برگزار می‌شود

مهاباد - ایرنا - رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: سی و دومین دوره تخصصی آموزش فیلم‌سازی کوتاه‌مدت جنوب آذربایجان‌غربی در این شهرستان برگزار می شود.

رحیم بایزیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دفتر انجمن سینمای جوانان مهاباد در جهت آموزش و کشف استعداد های خلاق در حوزه فیلمسازی فیلم کوتاه، ثبت نام دوره فیلمسازی تعاملی را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: دوره فیلمسازی تعاملی به صورت مجازی و حضوری توسط اساتید برجسته به مدت ۱۲۰ ساعت برگزار می شود.

رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد با اشاره به اینکه علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این دوره می توانند تا ۲۲ مردادماه به دفتر سینمای جوانان مهاباد مراجعه کنند، گفت: در پایان دوره به فارغ التحصیلان گواهینامه دوره فیلمسازی تعاملی از انجمن سینمای جوانان ایران اعطاء خواهد شد.

بایزیدی بیان کرد: هنرجویان می توانند در پایان دوره هم به صورت گروهی و یا به صورت تک نفره اقدام به تولید فیلم کنند.

وی با بیان اینکه شروع کلاس ها از ابتدای شهریورماه امسال خواهد بود یادآور شد: هنرجویان با پایان دوره، علاوه بر عضویت در انجمن سینمای جوانان مهاباد با در اختیار گذاشتن امکانات موجود برای تولید فیلم از حمایت این انجمن برخوردار خواهند شد.

وی تاکید کرد: سال گذشته نیز هشت نفر با شرکت و پشت سرگذاشتن دوره آموزش فیلم سازی این انجمن موفق به کسب گواهینامه معتبر بین المللی شدند.

به گزارش ایرنا، انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های ۶۰ گانه سینمای جوانان در ایران است که از سال ۱۳۶۶ در این شهرستان راه‌اندازی شد و تاکنون به بیش از سه هزار هنرجو در رشته‌های مختلف فیلم‌سازی، تدوین و عکاسی را آموزش داده و هم اکنون دارای ۱۰۰ نفر عضو فعال است.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha