۳ شهریور ۱۴۰۱، ۲۳:۳۰
کد خبرنگار: 5310
کد خبر: 84866388
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داوری: جوانان تیم ملی بسکتبال حماسه‌آفرینی خواهند کرد

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: به بازیکنان تیم ملی اعتقاد و اعتماد دارم و فکر می‌کنم جوانان این تیم، مثل گذشته حماسه‌آفرینی کنند.

به گزارش ایرنا، جواد داوری پس از برد تیم ملی بسکتبال مقابل ژاپن اظهار داشت: هدفمان از اعزام تیم ملی به ژاپن یک تفاهم‌نامه است که طبق آن در شرق آسیا نیازمند یک تیم قدرتمند هستیم که با آن در ارتباط باشیم. پس از مشورت با تیم ملی به این نتیجه رسیدیم که یک تیم نوین اعزام کنیم و اردوی خوبی برگزار شد. ما به جوانان نیازمندیم و آینده تیم ملی آن‌ها هستند و به تیم ملی اضافه خواهند شد.

وی ادامه داد: تیم‌های شرق آسیا بازی‌های شبیه به هم دارند و ژاپن تیم خوبی دارد. بچه‌ها بازی خوبی کردند و خوشبختانه این بازی سنگین را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

رئیس فدراسیون‌ بسکتبال در خصوص بازی پیش رو با تیم ملی استرالیا عنواد کرد: بازی با استرالیا را با ترکیب جوان و خوبی انجام می‌دهیم و فکر می‌کنم این تیم مثل قبل حماسه آفرینی کند.

وی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه نیز گفت: شرایط کمی متفاوت است و ساعت بازی باید کمی تغییر کند. ما اطلاع رسانی‌هایمان را قوی‌تر می‌کنیم و امیدواریم با عدم تداخل با بازی‌های فوتبال و چنین عواملی، تماشاگر بیشتری داشته باشیم.

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره چهارم جام‌جهانی امشب به مصاف ژاپن رفت که این بازی در پایان با نتیجه ۷۹بر۶۸ به سود ایران خاتمه یافت. ملی‌پوشان کشورمان بعد از این بازی راهی استرالیا خواهند شد و با تیم ملی این کشور بازی خواهند کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha