ارمغانی: سرعت ژاپن را کنترل کردیم و برنده شدیم/ برای اینکه حدادی آسیب نبیند، در بازی با استرالیا غایب است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی بسکتبال معتقد است که شاگردانش توانسته‌اند با کنترل سرعت ژاپن در بازی امشب برنده شوند.

به گزارش ایرنا، سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال، پس از  پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل ژاپن گفت: در دو بازی تدارکاتی که مرداد با تیم ژاپن داشتیم، چند بازیکن جوان را تست کردیم که خیلی به ما کمک کردند، به خصوص یازرلو و بقیه بازیکنان هم خیلی زحمت کشیدند، با ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان توانستیم سرعت بازی را طوری که می‌خواهیم حفظ کنیم و نگذاریم ژاپن در سرعت بازی بر ما غلبه کند و مشکل ایجاد کند.

ارمغانی درباره تاثیر عدم حضور سرمربی تیم ملی بسکتبال ژاپن در ایران در شکست این تیم، هم گفت: سرمربی ژاپن، مربی فوق‌العاده خوبی هست و اگر یه ایران می‌آمد می‌توانست به تیمش کمک کند، ولی نه تنها ژاپن، بلکه ما هم یک کار تیمی انجام می‌دهیم. اگر من غایب باشم همکارانم به نحو احسن می‌توانند بازی را کنترل کنند و تیم پیروز از زمین بازی خارج شود. سرمربی ژاپن به دلایل خاص خودش نیامده و ما به آن کاری نداریم و  ما تلاش کردیم که بهترین بازی را انجام بدهیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره بازی دوشنبه هفته آینده با استرالیا، اظهار داشت: بازی با استرالیا فوق‌العاده سخت است، این تیم از قدرت‌های بزرگ بسکتبال دنیا هست و حتی اگر با تیم اصلی نباشد، باز هم قوی است و ما هم در این بازی حامد حدادی و بهنام یخچالی را با خودمان نداریم. مطمئن باشید با دست بالا و تسلیم به استرالیا نخواهیم رفت و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که آنجا هم سربلند از زمین بازی خارج شویم.

ارمغانی درباره اینکه نمی شد حدادی و یخچالی هم در این بازی تیم ملی را همراهی می‌کردند، خاطرنشان کرد: الان هم شانس داریم و باید با تمام قوا برویم، حامد حدادی یک گنج برای ما هست که باید حفظ کنیم و طوری رفتار نکنیم که آسیب ببیند.بازی امشب خیلی سخت بود و به حدادی فشار زیادی آمد. الان باید به فرودگاه برویم و دو روز تا استرالیا در راه خواهیم بود، تصمیم گرفتیم حامد در تهران بماند نه اینکه نمی‌تواند به تیم کمک کند، بلکه برای اینکه احتمال آسیب‌دیدگی او را کم کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درباره تاثیر دو بازی تدارکانی با ژاپن در پیروزی امروز، گفت: بازی‌های که در ژاپن با این تیم انجام دادیم، خیلی به ما کمک کرد و فوق‌العاده درس گرفتیم و تمام نکات تاکتیکی که ژاپن انجام داد را یادداشت کردیم تا امروز بتوانیم این تیم را شکست بدهیم.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha