۳ شهریور ۱۴۰۱، ۲۳:۰۲
کد خبرنگار: 5310
کد خبر: 84866374
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حدادی: در دیدارهای آینده نیاز شدیدی به حضور گسترده هواداران داریم

تهران- ایرنا- ستاره تیم ملی بسکتبال ایران درباره تاثیر حضور تماشاگران در دیدارهای خانگی گفت: بازی‌های بعدی خیلی حساس‌تر است و نیاز مبرمی به حمایت گسترده هوداران داریم.

به گزارش ایرنا، حامد حدادی پنجشنبه شب پس پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل ژاپن در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی، اظهار داشت: تیمی که به ژاپن فرستاده شد شامل نصف بازیکنان بود که اکثرا جوانان رفتند و بازی‌های تدارکاتی انجام دادند تا تیم برای این بازی‌ها آماده باشد.

وی درمورد روند تیم کشورمان عنوان کرد: خداروشکر که بچه‌ها با تمرکز مناسب وارد مسابقه شدند و با اینکه تیم ژاپن بازیکنانش کامل نبودند اما تیم محترمی هستند و با تمام قدرت جنگیدند. بازی را با برد پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بازی‌های بعدی با تمرکز بیشتری وارد مسابقات شویم و بردهای متوالی کسب کنیم.

حدادی در خصوص شرایطش، گفت: به باشگاهی که با آن قرارداد بستم اعلام کردم که باید بازی‌های ملی را حضور داشته باشم چون نیاز بالایی به برد داریم و امیدوارم بازی‌هایی که حضور دارم بتوانم کمک کوچکی به تیم داشته باشم.

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران درباره بازی‌های آینده تیم بیان کرد: استرالیا تیم قدرتمندی است و به نظرم با توجه به اینکه بازی در خانه آن‌هاست شانس خیلی کمی برای برد داریم، حتی اگر با تیم دوم یا سوم حضور پیدا کنند. باید در ایران با کمک تماشاچیان که امیدوارم حضور بیشتری داشته باشند، بتوانیم این تیم را شکست بدهیم.

وی افزود: تماشاچیان در این بازی هم هیجان خیلی خوبی را رقم زدند اما بازی‌های بعدی خیلی حساس‌تر است و نیاز به حضورشان خیلی بیشتر خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha