۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84865709
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت هزار واحد نهضت ملی مسکن در گرگان آغاز شد

۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۳۰
کد خبر: 84865709
ساخت هزار واحد نهضت ملی مسکن در گرگان آغاز شد

گرگان - ایرنا - همزمان با دومین روز هفته دولت عملیات اجرایی ساخت هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در سایت آسایش قربان گرگان با حضور استاندار و جمعی از مسئولان گلستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در حاشیه این مراسم به ایرنا گفت: این سایت ۴۸ هکتار وسعت دارد که شرکت‌ها و پیمانکاران متعددی در حال آماده سازی نهایی آن برای نهضت ملی مسکن هستند.

مهدی ملک افزود : در فاز نخست مقرر است در پنج هکتار از این سایت هزار واحد مسکونی در زیربنایی به مساحت تقریبی ۱۰۰ هزار متر مربع و با سرمایه‌گذاری پنج هزار میلیاردی ساخته شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم به خبرنگار ایرنا گفت: طرح نهضت ملی یکی از رویکردهای مطلوب و ثمربخش دولت برای حل معضل مسکن در کشور است.

غلامرضا منتظری افزود: با پیش‌بینی اراضی رایگان و تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی امیدواریم در سال‌های آینده بخشی از کمبودهای موجود در بخش مسکن کشور برطرف شود.

استاندار گلستان هم گفت با وجود آن که در استان‌های شمالی تامین زمین به سختی و با مشکلات زیادی فراهم می‌شود اما شاهد همراهی خوب مدیران دستگاه‌های اجرایی در این بخش در گلستان هستیم.

علی‌محمد زنگانه اظهار داشت: ثبت نام هزار متقاضی در گلستان بیانگر این است که بخش مسکن یکی از نیازهای اساسی مردم تلقی می‌شود و با حمایت‌های دولت و تهوع نهضت ملی مسکن بتوانیم مطالبات مردمی در این بخش را پاسخ بدهیم.

وی بیان کرد: ساخت ۲۸ هزار واحد مسکونی در روستاهای گلستان به استان تکلیف شده اما با توجه به سهم بالای جمعیت روستایی در این استان در نظر داریم سرانه ساخت واحدهای مسکونی روستایی را افزایش دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha