۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 1456
کد خبر: 84864478
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۳ طرح هفته دولت در نکا کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۱۳
کد خبر: 84864478
۳۳ طرح هفته دولت در نکا کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

ساری - ایرنا - فرماندار نکا گفت که در هفته دولت ۳۳ طرح در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، عبدالرضا بابایی روز چهارشنبه در آیین افتتاح چند طرح هفته دولت تعداد طرح های آماده افتتاح را ۳۰ مورد اعلام کرد و افزود ۱۳۱  میلیارد تومان برای اجرای این طرح ها هزینه شده است .

وی گازرسانی به ۲۴ روستای بالادست و کوهستانی را مهم ترین طرح آماده افتتاح در هفته دولت برشمرد و گفت که برای اجرای این طرح ۳۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار نکا با اظهار این که شهرستان دارای ظرفیت‌های بی بدیل بویژه در حوزه‌های کشاورزی ، دامپروری ، طیور و صنعت و گردشگری است ، گفت که شناسایی ظرفیت‌ها، تقویت حوزه‌های مختلف و بهره برداری از این ظرفیت‌ها به نفع مردم این منطقه، از سیاست‌های تعریف شده در شهرستان است و به صورت جدی پیگیری می شود.

وی با بیان این که سیاست‌های دولت به گونه‌ای تعریف شده است که موجب تحقق عدالت و پیشرفت باشد، افزود: تلاش خواهیم کرد با توزیع عادلانه اعتبارات و با نگاه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار شاهد ارتقاء سطح فرهنگی و عمرانی شهرستان به صورت عادلانه باشیم.

در این مراسم سه طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

ساختمان دهیاری و پایش تصویری روستای نودهک به همراه یک طرح اشتغالزا و یک واحد مسکونی مددجویی بهزیستی در این مراسم بهره برداری و کلنگ ساخت یک باب مدرسه سه کلاسه در روستای چمان به زمین زده شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha