۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۲۷
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 84864409
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفته دولت یادآور فداکاری خدمتگزاران پاک نهاد انقلاب است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با صدور پیام تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: این مناسبت یادآور فداکاری فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از دفتر امام جمعه خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در این پیام تصریح کرده است: هفته اول شهریور هر سال یادآور فداکاری‌های فرزندان خدمتگزار، پاک‌نهاد و گرانقدر انقلاب و تداعی‌کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان والامقام محمدعلی رجایی، رییس‌جمهور وقت و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد باهنر نخست‌وزیر وقت است.

این پیام می افزاید: بزرگ‌مردانی که خدمتگزاری بی‌ادعا به مردم، سیره، منش و روش آنان بود و تلاش‌ و فداکاری‌هایی که در راه خدا برای ساختن ایرانی سربلند و آباد انجام دادند، شایسته تکریم و قدردانی است و نفرت و انزجار از آن منافقین تبهکاری است که مردم را از این ۲ خدمتگزار بی‌نظیر محروم کردند.

در این پیام آمده است: معانی ارزشمندی که پس از شهادت این شهدای بزرگوار برای همه‌ خدمتگزاران جلوه‌گری می‌کند همواره روشنی‌بخش راه و مسیری است که دولت‌های جمهوری اسلامی یکی پس از دیگری آن را باید طی کنند تا این ملت بزرگ به ارتقای فرهنگی و پیشرفت اقتصادی نائل شود.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرده است: بی‌شک شهادت این عزیزان، همواره الهام‌بخش کوشش‌ها و خدماتی است که دولتمردان نظام اسلامی برای تعالی‌ و کمال‌ جامعه و پیشرفت و توسعه آن، انجام می‌دهند.

این پیام می افزاید: به طور یقین در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، تمام مسئولان و مدیران با پیروی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت و این دو شهید خدمتگزار، روش و منش آنان را الگوی همیشگی خود قرار می‌دهند و در راستای تحقق سند چشم‌انداز بیست ساله کشور با محوریت حمایت از تولید دانش بنیان، ایجاد اشتغال و رشد سرمایه‌گذاری قدم بردارند و غبار تورم و بیکاری آزار دهنده را از چهره این استان پاک کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی اظهار داشته است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، شهیدان محمدعلی رجایی و  باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان، کارمندان خدوم و متعهد در سطح کشور و استان لرستان تبریک عرض نموده، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند امامین انقلاب اسلامی از خداوند متعال درخواست می‌نمایم.

هفته دولت از دوم شهریورماه آغاز می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha