ظرفیت ایرنا می‌تواند در ترویج فرهنگ استاندارد یاری‌رسان باشد

گرگان - ایرنا - سرپرست اداره‌کل استاندارد گلستان گفت: ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه و به‌خصوص خانواده‌ها یکی از دغدغه اصلی این نهاد است که استفاده بیشتر از ظرفیت رسانه‌ها به خصوص ایرنا می‌تواند راه رسیدن به این هدف را کوتاه‌تر کند.

سیدمهدی حسینی روز پنجشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز گلستان و گرامیداشت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار اظهارداشت: با توجه به اثرگذاری انکارنشدنی وسایل استاندارد در سلامت همه جانبه افراد، باید مردم بیش از گذشته با فرهنگ استاندارد در زندگی آشنا شوند.

وی بیان کرد: مسوولیت مهم استاندارد، اقدام عملی برای تقویت زیرساخت‌ها است و بر این اساس هر محصولی که در حوزه کیفیت باشد، به انجام آزمایش‌ استاندارد نیازمند خواهد بود.

سرپرست اداره‌کل استاندارد گلستان افزود: این مجموعه با وجود کمبود نیروی انسانی و اعتبار به عنوان یک سازمان فرابخشی وظایف و مسوولیت‌های خود را در راستای افزایش سطح استاندارد جامعه انجام می‌دهد.

سرپرست اداره کل استاندارد گلستان گفت: به عنوان یک دستگاه مدعی‌العموم استانداردسازی هتل‌ها، رستوران‌ها، هتل آپارتمان‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ استان را در دستور کار قرار داده‌ایم که تقویت این بخش به مطالبه گری رسانه ها احتیاج دارد.

حسینی ادامه داد: دغدغه اصلی و اساسی این مجموعه ترویج فرهنگ استاندارد است و ظرفیت خبرگزاری می‌تواند بخش زیادی از این مشکل و دغدغه را تامین کند.

وی گفت: با هدف سالم‌سازی بازار و از بین بردن احتمال وجود طلای تقلبی، با عیار یا وزن پایین‌تر از استاندارد و نیز کمک به حفظ اقتصاد خانواده‌هایی که اقدام به خرید طلا می‌کنند، از مصنوعات طلای موجود در بازار نمونه‌برداری خواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha