۱۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 84849572
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داوری: طولانی شدن پروسه انتخابات کمیته تنش و حاشیه‌ها را بیشتر می‌کند

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون بسکتبال، حضور روسای فدراسیون‌های رشته‌های تیمی در هیئت اجرایی را یک نیاز خواند و گفت: طولانی شدن پروسه انتخابات کمیته ملی المپیک تنش‌ها و حاشیه‌ها را بیشتر می‌کند.

به گزارش ایرنا، جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال پس از ثبت نام در پست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: حضور در هیئت اجرایی در صورتی مثمر ثمر خواهد بود که باری از دوش ورزش به خصوص فدراسیون‌های ورزشی بردارد. با اهدافی که دارم و صحبت‌هایی که با دوستان داشتم، یک سری مسائل و مشکلات را بهتر برطرف می‌کنیم. از دوستانی که در این مدت در هیئت اجرایی بودند و تلاش کردند هم تشکر می‌کنم.

داوری در خصوص این‌ که روسای فدراسیون‌های رشته‌های تیمی ثبت‌نام کردند و چقدر حضور حداقل یکی از آنها در هیئت اجرایی ضروری است، گفت: حضور رشته‌های تیمی یک نیاز است. دغدغه‌های رشته‌های تیمی و انفرادی متفاوت است و قطعا حضور نماینده‌ای از این طیف فدراسیون‌ها در هیئت اجرایی نیاز است، اشتراکات زیادی بین این فدراسیون‌ها است ما برنامه‌های سنگینی داریم و نفرات ما زیاد هستند و مشکلات زیادتر است. حضور هر دو قشر رشته‌های تیمی و انفرادی در هیئت اجرایی مهم و یک نیاز است.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص این‌که اعضای هیئت اجرایی غیر از بله و خیر گفتن آیا می‌توانند سودی برای کمک به کمیته ملی المپیک از جمله جذب منابع مالی داشته باشند، گفت: آنها می‌توانند تاثیرگذار باشند البته این امر بستگی به رئیس کمیته ملی المپیک دارد.

داوری در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات کمیته برگزار می‌شود یا خیر، گفت: حل این مشکل با وزارت ورزش و مسئولان برگزارکننده انتخابات است اما امیدواریم انتخابات برگزار شود، چون نیاز است. برگزار نشدن انتخابات و طولانی شدن پروسه انتخابات بیش از این، تنش‌ها بیشتر می‌کند و حاشیه‌های زیادتری به ورزش کشور می‌دهد. ضمن این که سال آینده باید برای گرفتن سهمیه‌های المپیک تلاش کنیم و با این حساب انسجام و مشخص شدن تیم کاری کمیته ملی المپیک در نتایج آینده تاثیرگذار خواهد بود.

داوری در پایان تاکید کرد: هرچه دیرتر انتخابات دیرتر برگزار شود، حواشی بیشتر خواهد بود و فرصت برای نفراتی که به تیم بعدی اضافه خواهند شد، کمتر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha