خبرنگاری از حرفه‌های مهم و تاثیرگذار جامعه است

قزوین - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، خبرنگاری را از حرفه‌های بسیار مهم و تاثیرگذار اجتماعی دانست و گفت: این شغل، دریچه‌های جدیدی را به روی آحاد جامعه باز می‌کند و باعث روشنگری در جامعه می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در حسینیه مرکزی امامزاده حسین (ع) قزوین، افزود: خبرنگاران، دیده بانانی هستند تا جامعه دچار مخاطرات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نشود و به همین جهت اگر آنان نبودند بسیاری از حوادث تاریخی در زمان خود مدفون می شد.

وی از خبرنگاران به عنوان چشم تیزبین جامعه یاد کرد و افزود: در جامعه با قشر خبرنگار حسینی و زینبی مواجه هستیم که سعی دارند اخبار را به صورت دقیق و واقع نشر دهند و نیز قشر خبرنگار یزیدی روبه رو هستیم که با وارونه ساختن اخبار آب در آسیاب دشمن می ریزند.

این مسوول خاطرنشان کرد: در واقع باید گفت خبرنگار عاشورایی و زینبی با مجاهدت و اخلاص و تحت تاثیر قرار نگرفتن از جنگ روانی دشمن به مرکز دشمن حمله و هجوم می کند و در نهایت تهدیدات را به فرصت ها تبدیل کرده و برای روشنگری در جامعه گام بر می دارد.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به ایام عاشورای حسینی، افزود: اگر شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش نبود بدون تردید هیچ تحولی در جامعه دینی صورت نمی گرفت.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اضافه کرد: خبرنگاران جامعه اسلامی ما در طول سال های اخیر ثابت کردند که با قلم و اطلاع رسانی صحیح و به موقع خود در کنار ملت فهیم، با بصیرت و موقع شناس ایران اسلامی خواهند ایستاد.

در ادامه این مراسم از خانواده ها و خبرنگاران شهید و ایثارگر قزوینی تجلیل به عمل آمد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha