۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84843429
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور ورزشکار خوزستانی در لیگ کبدی ستارگان جهان

۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۲۴
کد خبر: 84843429
حضور ورزشکار خوزستانی در لیگ کبدی ستارگان جهان

اهواز - ایرنا - رییس هیات کبدی خوزستان گفت: کبدی کار خوزستانی به عنوان نخستین لژیونر استان در لیگ ستارگان جهان (لیگ پرو کبدی هند) به میدان خواهد رفت.

کمال سعدی آل کثیر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: رضا میرباقری یکی از استعدادهای این رشته در خوزستان، که از توانمندی بالایی برخوردار است در لیگ کبدی هند شرکت می‌کند. 

وی افزود: بازیکنان خوزستان از لحاظ فنی به جایی رسیده‌اند که  شایسته حضور در بین بهترین های جهان هستند. خوشحالم که پس از برنامه ریزی و تلاش‌ به یکی دیگر از اهداف خود دست پیدا کردیم.

رییس هیات کبدی خوزستان با اشاره به نایب قهرمانی تیم جوانان خوزستان در مسابقات کشوری گفت: ما جوانان شایسته‌ای داریم که می‌توانند کبدی خوزستان را به لحاظ بازیکن برای مدت ها تامین کنند اگرچه چرخه استعدادیابی ما همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: زمانی در برخی از نقاط خوزستان نامی از ورزش کبدی نبود اما اکنون با همدلی و اتحاد بین اعضای هیات های شهرستانی و استان، شاهد شکوفایی این رشته در خوزستان هستیم به گونه‌ای که اکنون بین سه استان برتر کشور قرار داریم.

آل کثیر با تشکر از اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به خاطر حمایت از این رشته گفت: تلاش می کنیم تا نوجوانان و جوانان بیشتری جذب این رشته شوند.

گفتنی است بیش از ۳۰۰ هزار ورزشکار خوزستانی در قالب یک هزار و ۲۰۰ باشگاه ورزشی در استان فعالیت می‌کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha