گذرگاه خدمات دولت، چگونه عمومی شد؟

تهران- ایرنا- طی چند سال اخیر، با ضرورت‌های به وجود آمده، زمینه قانونی و فنی تجمیع و بهره مندی عمومی مردم از اطلاعات مفید ملی فراهم شده و در این بخش کارشناسان و مسئولان توضیح داده‌اند که گذرگاه خدمات دولت، چگونه عمومی شد؟

این توضیحات در میزگردی با حضور «رضا باقری‌اصل» معاون امور مجلس وزارت ارتباطات و رئیس کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک، «اشکان آرمندهی» مدیرعامل سایت دیوار، «حمیدرضا نائینی» مدیرعامل هلدینگ خدمات انفورماتیک راهبر و «شهرام رضایی» قائم مقام شرکت تپسی در پژوهش ایرنا بیان شده است.
۴۷*۴۰*۴۴

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha