این توضیحات در میزگردی با حضور «رضا باقریاصل» معاون امور مجلس وزارت ارتباطات و رئیس کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک، «اشکان آرمندهی» مدیرعامل سایت دیوار، «حمیدرضا نائینی» مدیرعامل هلدینگ خدمات انفورماتیک راهبر و «شهرام رضایی» قائم مقام شرکت تپسی در پژوهش ایرنا بیان شده است.
۴۷*۴۰*۴۴
نشست «چالشهای تجارت الکترونیک و سامانههای دولتی»؛(بخش دوم)
گذرگاه خدمات دولت، چگونه عمومی شد؟
۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۴۰
کد خبر:
84841296
تهران- ایرنا- طی چند سال اخیر، با ضرورتهای به وجود آمده، زمینه قانونی و فنی تجمیع و بهره مندی عمومی مردم از اطلاعات مفید ملی فراهم شده و در این بخش کارشناسان و مسئولان توضیح دادهاند که گذرگاه خدمات دولت، چگونه عمومی شد؟
اخبار مرتبط
-
نشست «چالشهای تجارت الکترونیک و سامانههای دولتی»؛(بخش نخست)
راهکارهای جدید جلوگیری از کلاهبرداری در کسبوکارهای دیجیتال
تهران- ایرنا- با رشد کسب و کارهای دیجیتال در کشور و مراجعه گسترده مردم به آنها، دسترسی امن…
نظر شما