این توضیحات در میزگردی با حضور «رضا باقریاصل» معاون امور مجلس وزارت ارتباطات و رئیس کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک، «اشکان آرمندهی» مدیرعامل سایت دیوار، «حمیدرضا نائینی» مدیرعامل هلدینگ خدمات انفورماتیک راهبر و «شهرام رضایی» قائم مقام شرکت تپسی در پژوهش ایرنا بیان شده است.
۴۷*۴۰*۴۴
نشست «چالشهای تجارت الکترونیک و سامانههای دولتی»؛(بخش دوم)
گذرگاه خدمات دولت، چگونه عمومی شد؟
۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۴۰
کد خبر:
84841296
تهران- ایرنا- طی چند سال اخیر، با ضرورتهای به وجود آمده، زمینه قانونی و فنی تجمیع و بهره مندی عمومی مردم از اطلاعات مفید ملی فراهم شده و در این بخش کارشناسان و مسئولان توضیح دادهاند که گذرگاه خدمات دولت، چگونه عمومی شد؟
اخبار مرتبط
-
نشست «چالشهای تجارت الکترونیک و سامانههای دولتی»؛(بخش نخست)
راهکارهای جدید جلوگیری از کلاهبرداری در کسبوکارهای دیجیتال
تهران- ایرنا- با رشد کسب و کارهای دیجیتال در کشور و مراجعه گسترده مردم به آنها، دسترسی امن…
سرخط اخبار چندرسانهای
-
آب شور، کام تشنگان را شیرین خواهد کرد؟
تهران_ایرنا_دهمین مجمع جهانی آب، از ۲۹ اردیبهشت تا ۵ خرداد در شهر…
-
شهید جمهور؛ هم قدم با دانشجویان
تهران- ایرنا- شهید آیتالله رئیسی تاکید زیادی بر حضور بین دانشجویان…
-
۱۰۰۰ روز با دولت مردمی: عضویت در اقتصاد جهانی
تهران-ایرنا- حجم تجارت خارجی دولت سیزدهم از ۳۰۱ میلیارد دلار گذشت.…
-
۱۰۰۰ روز با دولت مردمی؛ درمان برای همه
تهران-ایرنا- شهید سید ابراهیم رئیسی، از ابتدای کار رئیس جمهوری خود،…
نظر شما