امام جمعه همدان: سفرهای استانی رییس جمهوری تقویت و تداوم یابد

همدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: رییس جمهوری و اعضای هیات دولت در سفرهای استانی از نزدیک با مسایل و مشکلات مناطق مختلف کشور آشنا می شوند و برهمین اساس ضروری است این سفر تقویت شده و تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز پنج شنبه در اجتماع بزرگ مردمی دیدار با رییس جمهور در سالن ورزشی شهید سلیمانی همدان، با بیان اینکه تلاش و خدمات دولت یزدهم هیچگاه از اذهان مردم پاک نمی شود، افزود: رییس جمهور در سفرهای استانی خود از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات مردم و شهرستان های مختلف قرار می گیرد و تداوم این سفرها موجب تحقق مصوبات سفرهای قبلی و بهبود روند خدمت رسانی در کشور خواهد شد.

وی در کنار مردم بودن، شنیدن حرف ها و حضور در جامعه و آشنایی بدون واسطه با مشکلات را از جمله ویژگی های بارز و برجسته دولت مردمی آیت الله رییسی برشمرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: آیت الله رییسی با توجه به سابقه فعالیت به عنوان دادستان در استان و شهر همدان، اشراف و شناخت خوبی از شرایط و ویژگی های این منطقه دارد.

آیت الله شعبانی موثقی در ادامه به مشکل تنش آبی استان همدان اشاره کرد و افزود: رفع بحران کم آبی یکی از محوری ترین خواسته های مردم همدان است که البته از ابتدای استقرار دولت سیزدهم، استاندار همدان خدمات و اقدامات شایسته ای در این حوزه انجام داده است.

به گفته وی، همدان ییکی از گرانترین شهرهای کشور در بحث قیمت مسکن است که امید می رود دولت سیزدهم با عنایت ویژه، این معضل را به صورت اساسی حل و فصل کند.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

همچنین جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان های تابعه استان همدان سفر می کنند و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارایه می کنند.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha