۶ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۲۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84836745
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مشاور رییس جمهور از خانواده شهدای روحانی در همدان قدردانی کرد

همدان- ایرنا- مشاور رییس جمهور در امور روحانیت امروز پنجشنبه در حاشیه سفر هیات دولت به استان همدان، به نمایندگی از آیت الله سیدابراهیم رئیسی، از سه نفر از علما و ۲ نفر از خانواده شهدای روحانی در همدان قدردانی کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام و المسلمین «سید رضا تقوی» با حضور در منزل حجج اسلام طاهری و جوادی از روحانیان پیشکسوت همدان، از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته در راستای تربیت طلاب و ترویج اخلاق در جامعه قدردانی کرد و شنونده درد و دل‌ها و نقدهای علمای همدانی بود.

مشاور رییس جمهور همچنین با حضور در منزل شهید روحانی عبادی‌نیا و شهید روحانی سعیدی، در فضای صمیمی با خانواده‌های شهدای روحانی به گفت‌وگو پرداخت و با اشاره به رشادت و از خودگذشتگی شهدا در دوران دفاع مقدس، از صبر و ایثار خانواده‌های معظم شهدا قدردانی کرد.

مشاور رییس جمهور از خانواده شهدای روحانی در همدان قدردانی کرد

حجت الاسلام والمسلمین تقوی ضمن دیدار با آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان، با تاکید بر جایگاه و نقش آیت الله موسوی اصفهانی در جامعه و در بین حوزویان، از اقدامات و تلاش‌های مدیر حوزه علمیه استان قدردانی و سلام رییس جمهور را ابلاغ کرد.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

مشاور رییس جمهور از خانواده شهدای روحانی در همدان قدردانی کرد

آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

همچنین جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان‌های تابعه استان همدان سفر می‌کنند و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارایه می‌کنند.

خبرها و گزارش‌های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha