عزم مدیریت استان همدان برای جبران عقب ماندگی‌های گذشته

همدان _ ایرنا - در آستانه سی امین سفر دولت مردمی آیت الله رئیسی به استان همدان هستیم، سفری که با هدف آشنایی با مسایل و مشکلات مردم و تلاش برای حل آنها انجام می شود و علاوه بر آن، ارتباط چهره به چهره با مردم موجبات دلگرمی آحاد جامعه را فراهم می آورد.

رهبر معظم انقلاب بارها مهر تایید به این اقدام زدند، معظم له خدمات رسانی بهتر و جلب رضایت مردم، ایجاد انگیره در جامعه، از بین رفتن فاصله بین دولتمردان و مردم و بالاخره تزریق روحیه امید به آینده را از کارکردهای مهم سفرهای استانی هیات دولت شمرده اند.

آیت الله رئیسی در سال ۱۳۶۱ در حالی‌ که تنها ۲۲ سال داشتند به عنوان دادستان استان همدان منصوب شد و خیلی از بزرگان همدان خاطراتی از دوران مسئولیت ایشان ذکر می‌کنند که حاکی از درایت، اخلاص، قاطعیت و هوش سرشار ایشان است.

حضور دکتر رئیسی در اوایل انقلاب، علقه ای بین مردم و ایشان ایجاد کرده است که گویی او را فرزند خود دانسته و به او عشق می ورزند و رای قاطع مردم استان به آیت الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ نیز گواه این مدعاست.

حضرت آیت الله رئیسی؛ همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین ظرفیت‌های زیادی در حوزه های گردشگری، کشاورزی، معادن، صنایع، فرهنگی و .... دارد که متاسفانه در برخی از دولت های قبل کمتر مورد توجه قرار گرفته است و عزم جدی شما را می‌طلبد تا با برنامه های کوتاه مدت و دراز مدت به توسعه استان شتاب ببخشید.

روشن است در هشت سال دولت غرب گرا و ناتدبیر دوازدهم و سیزدهم(دولت روحانی)، همدان مورد بی مهری قرار گرفت، خیلی از زیرساخت ها که می بایست تکمیل می شد رها شد که از آن جمله می توان به موضوع آبرسانی بین حوضه ای به همدان(تالوار) اشاره کرد که بعد از تصویب آن در سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۳ همچنان نگران کم آبی کشاورزان و مردم نباشیم.

خیلی از مراکز تولیدی و صنعتی همدان به تعطیلی کشانده شد و مدیریت غیر بومی و غیر مسئول جز به گذران دوره مدیریتی به چیز دیگری نیاندیشیدند.

امروز چشم امید همگان به دولت مردمی سیزدهم است، سکاندار این دولت فقیهی عادل، کارآزموده و آشنا به امور است.

از طرف دیگر مدیریت یکپارچه، بومی، دلسوز و کارآمد نیز عنان امور را به دست گرفته است. استاندار همدان با کوله باری از تجربه مدیریتی و با سابقه‌ای روشن در جهاد و شهادت و با بهره گیری از توان بچه های خودِ استان، پاشنه کشیده و شبانه روز برای خدمت به مردم تلاش می کند.

امروز امید است با محوریت دکتر علیرضا قاسمی فرزاد و اتحاد و یکپارچگی مثال‌زدنی در استان همدان و عنایات ویژه دولت محترم، قدم های بس بزرگ در حل معضلات تلنبار شده گذشته برداشته شود.

* غلامرضا فریدونی -  مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha