۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 5333
کد خبر: 84833738
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رمان «محرمانۀ میلان» در پنج شنبه‌های نقد

۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۸
کد خبر: 84833738
رمان «محرمانۀ میلان» در پنج شنبه‌های نقد

تهران- ایرنا- رمان «محرمانۀ میلان» نوشته فرناز شهیدثالث در برنامه پنج‌شنبه‌های نقد کتاب‌فروشی خانه هنر گویه نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش ایرنا، نشست نقد و بررسی رمان محرمانۀ میلان با حضور امیرخداوردی  نویسنده و منتقد، نفیسه مرادی  نویسنده و منتقد  و با اجرای مسعود بربر داستان‌نویس و مدرس داستان‌نویسی پنج شنبه ۶ مرداد ماه ساعت  ۱۸:۳۰ در کتاب‌فروشی خانه هنر گویه برگزار می‌شود.

این برنامه چهارمین نشست پنج شنبه‌های نقد است. نویسنده این اثر فرناز شهیدثالث متولد سال ۱۳۶۰ است و غیر از داستان‌نویسی به معرفی داستان و رمان در رادیو و فضای مجازی می‌پردازد.

داستان رمان محرمانۀ میلان از این قرار است که؛ تئو شایا، عکاس شناخته‌شده و مهاجر ایرانی-افغانستانی برای برگزاری نمایشگاه عکس به میلان دعوت شده‌است. همزمان، یک بمب‌گذاری تروریستی در میلان، سر و صدای زیادی به پا می‌کند. تمام نشانه‌ها حکایت از این دارد که تئو عامل بمب‌گذاری بوده‌است. حالا او نه تنها نمی‌داند از میان اطرافیانش به چه کسی می‌تواند اعتماد کند، بلکه مجبور می‌شود برای اثبات بی‌گناهی خود، از دست پلیس هم فرار کند.

کتاب‌فروشی خانه هنر گویه واقع در میدان هقتم تیر خیابان لطفی تقاطع مشاهیر شماره ۳۹ هر پنج‌شنبه میزبان علاقه مندان شعر و ادبیات داستانی است.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha