رییس هیات: هندبال البرز با وجود ورزشکارانی مستعد برای ادامه راه نیازمند حمایت های بیشتر است

کرج - ایرنا - رییس هیات هندبال البرز با اشاره به وجود بازیکنان مستعد و ملی پوشان زیادی که در رده های سنی مختلف به رقابت های برون اعزام و افتخار آفرینی کردند، گفت: هندبال استان با چنین ظرفیتی برای ادامه راه نیازمند حمایت های بیشتر به خصوص از سوی بخش دولتی است.

«مرتضی خادمی» روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هم اکنون پنج هندبالیست البرزی در رده های مختلف نوجوانان و جوانان به نام های شقایق چراغی، مهربان بدوی، مژگان قهرمانی، محمد سیاووشی و آسمان بدوی در اردوهای تیم ملی دربخش های نوجوانان و جوانان حضور دارند و به زودی به رقابت های برون مرزی اعزام می شوند.

وی اضافه کرد: با وجود چنین ظرفیت هایی و با توجه به بالارفتن هزینه های اعزام و تامین امکانات برای ورزشکاران هندبال البرز امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیز به حمایت از سوی بخش دولتی را دارد.

خادمی ادامه داد: با حمایت های بیشتر در هندبال استان این موضوع را شاهد خواهیم بود که اتفاقات خوبی در این رشته ورزشی نسبت به سال های گذشته رقم بخورد.

وی خاطر نشان کرد: هندبال البرز امروز در مسیر صعودی قرار گرفته که البته بخش زیادی از طی کردن این مسیر به کمک حمایت های بخش خصوصی صورت گرفته اما انتظار ما این است که حمایت های بخش دولتی را بیش از هر زمان دیگری داشته باشیم.

خادمی نبود سالن تخصصی برای هندبال را به عنوان مهم ترین مشکل پیش پای این رشته ورزشی عنوان و تاکید کرد: قول هایی در خصوص تامین این سالن داده شده که امیدواریم در آینده نزدیک این قول ها عملی شده و شاهد بارور شدن هر چه بیشتر هندبال البرز باشیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha