سومین دوره مدرسه پردازش داده‌های علوم اعصاب برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- سومین دوره مدرسه پردازش داده‌های علوم اعصاب با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری‌های شناختی به صورت مجازی برگزار می‌شود و متقاضیان شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند حداکثر تا روز سه شنبه چهارم مرداد ماه پیش ثبت نام کنند.

به گزارش گروه علم وآموزش ایرنا از ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی، سومین دوره آموزشی پردازش داده های علوم اعصاببه منظور توسعه و گسترش فعالیت های علمی و تخصصی در حوزه علوم شناختی و ایجاد بسترهای مناسب برای انتقال اطلاعات و تجارب به اساتید و دانشجویان رشته های علوم اعصاب، فیزیولوژی و پزشکی در حوزه علوم شناختی، تشکیل می شود.

در این دوره آموزشی که از هشتم مرداد ماه امسال به صورت مجازی آغاز و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت، شرکت کنندگان با اصول و روش‌های پردازش داده های علوم اعصاب، برنامه نویسی در محیط MATLAB و پیاده سازی روش های پردازش مبتنی بر spiking activity و local field potential در محیط MATLAB  آشنا می شوند.

محتوای دوره آموزش مجازی پردازش داده های علوم اعصاب با همکاری اساتید پژوهشکده علوم شناختی، پژوهشگاه دانش های بنیادی با همکاری مرکز فن آوری های همگرا دانشگاه تهران و دانشکده مهندسی برق، دانشگاه تربیت مدرس ارایه شده است.

اجرای بخش های برنامه نویسی و پردازش داده توسط شرکت کنندگان به صورت همزمان با محققان کمک تدریس، یکی از ویژگی های متمایز دوره  اول بود که در دومین دوره آموزشی پردازش داده های علوم اعصاب نیز به صورت دو روز در هفته اجرا شده است.

متقاضیان و علاقه مندان برای شرکت در این دوره آموزشی می توانند حداکثر تا چهارم مرداد ماه از طریق آدرس https://b۲n.ir/ndas۳ پیش ثبت نام کنند،  هزینه این دوره یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان  است که با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی این مبلغ برای ۳۰ نفر از شرکت کنندگان با ۸۰ درصد تخفیف، ۳۰۰هزار تومان خواهد بود، انتخاب افراد مورد حمایت ستاد بر اساس بررسی رزومه، توصیه نامه استاد راهنما و ویدیوی معرفی انجام می شود.

نتایج از طریق پست الکترونیکی به اطلاع پذیرفته شدگان اعلام می شود تا اقدام به تکمیل و نهایی کردن فرایند ثبت نام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha