۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 1107
کد خبر: 84831583
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ژاوی: در بارسا هیچ بازی دوستانه‌ای وجود ندارد

۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۴
کد خبر: 84831583
ژاوی: در بارسا هیچ بازی دوستانه‌ای وجود ندارد

تهران- ایرنا- سرمربی بارسلونا پس از پیروزی در ال‌کلاسیکوی آمریکا گفت: در بارسا هیچ بازی دوستانه‌ای وجود ندارد، فرصت‌هایی موجود است و اینجا هستیم تا برنده شویم.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، ‌ گل عالی رافینا بازیکن برزیلی بارسا، نتیجه ال‌کلاسیکویی با طعم غیردوستانه را به سود آبی اناری‌ها رقم زد. ال‌کلاسیکویی پر از آتش و تنش که در نخستین ساعات صبح امروز، ماتادورهای اسپانیا در آمریکا برگزار کردند اما آنچه در این مسابقه موج می‌زد تنش و بازی غیردوستانه‌ای بود که ژاوی هرناندز سرمربی بارسا پیش از بازی با  لحن جدی به آن اشاره کرده و گفته بود: امسال دعوا خواهد شد.

بهترین استدلال درباره صحبت ژاوی را می‌توان اشاره او به بازسازی و تقویت تیم نسبت به سال گذشته متصور شد؛ بازسازی با رافینیا که گلش تعیین‌کننده نتیجه مسابقه شد و لواندوفسکی که از اهرم‌های واقعی تیم شمرده می‌شود. اما درهرحال، سه کارت زردی که آبی اناری‌ها گرفتند نشان داد بازی نه دوستانه بود و نه مهربانانه!

ژاوی: در بارسا هیچ بازی دوستانه‌ای وجود ندارد

ژاوی پس از بازی هم در مصاحبه‌ای کوتاه با شبکه تی‌وی ۳ کاتالونیا، ضمن اعلام رضایت از عملکرد بازیکنان، از تنش‌های ایجاد شده دفاع کرد و گفت: در بارسا هیچ بازی دوستانه‌ای وجود ندارد، آمده‌ایم رقابت کنیم و برنده شویم. من بیشتر از حسی که در پیروزی رخ داد خوشحالم.

 وی درباره بازی یادآور شد: نیمه اول خیلی خوب بود و کاملاً تیم برتر بودیم؛ موقعیت‌های زیادی داشتیم و بازیکنان جدید نیز خیلی خوب کار کردند. در نیمه دوم کمی شرایط سخت‌تر شد زیرا رئال مودریچ، کروس و کاسمیرو را آورد که بازیکنان عالی هستند و برای مدتی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

ژاوی درباره بازیکنان هم اظهار داشت: رافینیا که شاهد بودیم بسیار پویا بود و می‌تواند در هر دو سمت بازی کند. روبرت لواندوفسکی هم یک ستاره جهانی و یک بازیکن باشخصیت بزرگ است و قطعاً به ما کمک خواهد کرد و خیلی سریع هماهنگ می‌شود. به همین دلیل از تقویت تیم راضی هستم زیرا ورود این بازیکن رقابت را بیشتر می‌کند و کیفیت را افزایش می‌دهد.

ژاوی: در بارسا هیچ بازی دوستانه‌ای وجود ندارد

سرمربی بارسا درباره خرید ژول کونده پاسخ داد: البته که می‌خواهیم در تمام پست‌ها تقویت شویم و هدف این است که در هر پست حداقل ۲ بازیکن رقابتی داشته باشیم.

وی درباره نقل و انتقالات این باشگاه خاطرنشان کرد: این دست من نیست بلکه به تصمیم رؤسای باشگاه مربوط است فقط کسب جام هدف ما در این فصل است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha