لواندوفسکی: هیچکس بازی ۸-۲ را به‌یاد ندارد

تهران- ایرنا- مهاجم جدید تیم فوتبال بارسلونا گفت: هیچکس در این تیم درباره باخت سنگین چند سال قبل به بایرن مونیخ حرف نزد. کسی آن بازی را به‌یاد ندارد.

به گزارش ایرنا، در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰-۲۰۱۹ یکی از عجیب‌ترین نتایج تاریخ مسابقات رقم خورد. بایرن مونیخ با نتیجه تحقیرآمیز هشت بر ۲ بارسلونا را درهم کوبید و به فینال صعود کرد. «روبرت لواندوفسکی» در آن بازی یکی از گل‌های بایرن را به ثمر رساند و حالا پس از سال‌ها درخشش در فوتبال آلمان راهی بارسلونا شده است.

این بازیکن در گفت و گو با نشریه آ.اس درباره تجربه حضورش در بارسلونا اظهار کرد: هیچکس آن بازی را به یاد ندارد و وقتی با من حرف می‌زدند به آن مسابقه اشاره‌ای نکردند.

یکی دیگر از بازی‌هایی که در این روزها خاطراتش مرور می‌شود،‌ پیروزی چهار بر یک بوروسیا دورتموند مقابل رئال مادرید در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فصل ۲۳-۲۰۱۲ است که لوا در آن بازی هر چهار گل دورتموند را وارد دروازه رئال کرد. لواندوفسکی درباره این بازی هم گفت: فوتبال درباره تاریخ نیست، مربوط به کاری است که امروز انجام می‌دهید. سال‌ها پیش آن گل‌ها را زدم و زمان زیادی از آن گذشته است.

وی درباره شانس قهرمانی بارسلونا در فصل پیش رو گفت: یکی از دلایلم برای حضور در بارسلونا قهرمانی در رقابت‌های مختلف است. لیگ قهرمانان یکی از مهم‌ترین جام‌هاست اما همه چیز باید آرام و گام‌به‌گام پیش برود. از همان لحظه اول که وارد اردوی تیم شدم احساس بسیار خوبی داشتم. بسیار خوشحالم. همه به خوبی از من استقبال کردند و احساس رضایت دارم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha