منتخب سردشت صدرنشین هفته نخست لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی شد

مهاباد - ایرنا - هفته نخست رقابت‌های فوتبال لیگ برتر آذربایجان غربی با صدرنشینی تیم منتخب سردشت به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در ادامه هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی، دیدار تیم‌های فوتبال منتخب سردشت و بوکان جوان برگزار شد و در پایان تیم سردشتی توانست حریف خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

در دیگر دیدار این هفته نیز تیم فوتبال اتحاد محمدیار با نتیجه یک بر صفر تیم یاران پیرانشهر را شکست داد.

همچنین پنجشنبه هفته گذشته نیز در اولین دیدار این هفته شهرآورد مهاباد بین تیم های پرسپولیس حاجی خوش و شاهوی مهاباد برگزار شد که در پایان تیم پرسپولیس توانست حریف خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

در پایان هفته نخست تیم منتخب سردشت، پرسپولیس حاجی خوش مهاباد و اتحاد محمدیار با سه امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رتبه های اول تا سوم جدول ۶ تیمی لیگ برتر آذربایجان غربی قرار گرفتند.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی در ۲ گروه شمال و جنوب برگزار می‌شود که تیم‌های شاهو و پرسپولیس حاجی خوش در گروه جنوب استان قرار دارند.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های اتحاد محمدیار، شاهو مهاباد، بوکان جوان، منتخب سردشت، پرسپولیس حاجی خوش مهاباد، یاران پیرانشهر و کارگران میاندوآب در جنوب و تیم‌های میلاد، هدف دیلمان سلماس، فرهنگ سرای ارومیه، گسترش خوی، باران سلماس، نوژین بهار ارومیه و نود نوین ارومیه در گروه شمال با هم رقابت می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha