نمایندگان مهاباد در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی مساوی کردند

مهاباد - ایرنا - تیم‌های پرسپولیس حاجی خوش و شاهوی نمایندگان مهاباد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی ۲ تساوی کسب کردند.

رییس هیات فوتبال مهاباد شامگاه روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی عصر روز جمعه با برگزاری سه دیدار برگزار شد که طی آن ۲ تیم از مهاباد میهمان حریفان خود بودند.

سیاوش شیخ آقایی اضافه کرد: در نخستین دیدار تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد مقابل کارگران میاندوآب توانست حریف خود را با نتیجه یک بر یک در خانه متوقف کند.

وی گفت: همچنین در دیگر دیدار این هفته تیم شاهوی مهاباد و تیم بوکان جوان در بوکان به مصاف هم رفتند که در پایان ۹۰ دقیقه به نتیجه صفر بر صفر رضایت دادند.

شیخ آقایی اظهار کرد: با احتساب این نتایج تیم پرسپولیس با چهار امتیاز در رده دوم و تیم شاهو نیز با یک امتیاز در رده پنجم جدول هفت تیمی لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی در جنوب قرار گرفتند.

رییس هیات فوتبال مهاباد ادامه داد: در هفته سوم روز جمعه ۱۴ مردادماه تیم شاهو میزبان اتحاد محمدیار خواهد بود و در همین هفته تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد هم استراحت دارد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی در ۲ گروه شمال و جنوب برگزار می‌شود که تیم‌های شاهو و پرسپولیس حاجی خوش در گروه جنوب استان قرار دارند.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های اتحاد محمدیار، شاهو مهاباد، بوکان جوان، منتخب سردشت، پرسپولیس حاجی خوش مهاباد، یاران پیرانشهر و کارگران میاندوآب در جنوب و تیم‌های میلاد، هدف دیلمان سلماس، فرهنگ سرای ارومیه، گسترش خوی، باران سلماس، نوژین بهار ارومیه و نود نوین ارومیه در گروه شمال با هم رقابت می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha