۲ تیم از مهاباد امسال در لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی حضور دارند

مهاباد - ایرنا - رییس هیات فوتبال مهاباد گفت: امسال تیم‌های فوتبال «پرسپولیس حاجی خوش» و «شاهو» از این شهرستان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان‌غربی حضور دارند.

سیاوش شیخ آقایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات لیگ برتر فوتبال آذرباجیان‌غربی با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه در شمال و جنوب استان برگزار خواهد شد که در گروه جنوب ۲ تیم از مهاباد شرکت کردند.

وی ادامه داد: با قرعه کشی این مسابقات و تقسیم تیم ها در ۲ گروه شمال و جنوب، برنامه مسابقات از سوی هیات فوتبال استان آذربایجان غربی اعلام شد و تیم‌های پرسپولیس حاجی خوش و شاهو مهاباد حریفان خود را از هفته نخست تا پایان مسابقات شناختند.

رییس هیات فوتبال مهاباد اظهار کرد: بدین ترتیب در هفته نخست، ۲ تیم همشهری پرسپولیس حاجی خوش و شاهو، دربی مهاباد را در استادیوم آزادی این شهرستان برگزار خواهند کرد و تقابل زودهنگام این ۲ تیم بر جذابیت های هفته اول مسابقات خواهد افزود.

شیخ آقایی یادآور شد: در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های اتحاد محمدیار، شاهو مهاباد، بوکان جوان، منتخب سردشت، پرسپولیس حاجی خوش مهاباد، یاران پیرانشهر و کارگران میاندوآب در جنوب و تیم‌های میلاد، هدف دیلمان سلماس، فرهنگ سرای ارومیه، گسترش خوی، باران سلماس، نوژین بهار ارومیه و نود نوین ارومیه در گروه شمال با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، سال گذشته تیم شاهو مهاباد توانست جایگاه دوم را بدست آورد و از رسیدن به لیگ دسته کشوری جا بماند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha