بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۲۷
کد خبر: 84830057
بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در تربت‌حیدریه و کشته شدن یک تن، پیدا شدن یک جسد سوخته و مجهول الهویه در شهرستان بجستان و آتش سوزی عمدی وسایل بازی پارک وکیل آباد مشهد عناوین مهمترین خبرهای کوتاه روز شنبه خراسان رضوی است.

تربت‌حیدریه- مدیر مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: بر اثر واژگونی خودروی سواری در کیلومتر ۶۰ جاده تربت‌حیدریه به سمت مشهد یک نفر  در دم کشته و یک نفر نیز مصدوم شد.   

محمدجواد امیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرد مصدوم حادثه تحت مراقبت‌های درمانی به بیمارستان امام حسین (ع) تربت‌حیدریه منتقل شد.

گناباد- فرمانده انتظامی بجستان گفت: یک جسد سوخته و مجهول الهویه جمعه شب در حوالی روستای سردق از توابع بخش یونسی این شهرستان پیدا شد.

سرهنگ احمد رضا شهنواز روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از پیدا این جسد توسط مردم و اعلام گزارش آن ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی و یگان های انتظامی بجستان به همراه  مقام قضایی در محل حاضر و تحقیقات درباره علل وقوع حادثه را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: جسد متعلق به مردی جوان است و در نزدیک جسد آثار لاستیک خودرو و ردپای ۲ نفر مشاهده شده است و علت دقیق حادثه توسط کارآگاهان در دست بررسی است.

مشهد- شهردار منطقه ۹ شهرداری مشهد گفت: آتش سوزی روز گذشته در زمین بازی کودکان بوستان وکیل‌آباد این شهر عمدی و اقدامی تخریب گرایانه (وندالیستی) بود.

سعید حسینقلی زاده مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته در زمین بازی کودکان بوستان وکیل آباد با مساحت ۱۰۰ متر مربع آتش سوزی رخ داد که به سرعت مهار شد.

وی اضافه کرد: با چک کردن دوربین‌ها مشخص شد تعدادی هنجارشکن سوار بر موتور وسایل بازی این پارک را که از جنس پلی‌اتیلن بود به آتش کشیده اند از این رو 

موضوع به نیروی انتظامی اعلام شد و پیگیری ها ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha