تیم ایران در مسابقات جهانی یونگ مودو شرکت می‌کند

شیراز-ایرنا دبیراجرایی  ستاد برگزاری مسابقات یونگ مودو ایران اعلام کرد: پس از انجام یک دوره مسابقه انتخابی، تیم منتخب ایران در مسابقات جهانی یونگ مودو ۲۰۲۲  کره جنوبی که به صورت آنلاین برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

محمد رضا اوجی روزیکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا  گفت: به منظور شناخت اعضای تیم اعزامی به این دوره از مسابقات و آشنایی بهتر با نحوه شرکت در مسابقات مقرر شد یک دوره مسابقه آنلاین با شرایط فدراسیون جهانی برگزار شود.

وی افزود: هند، نپال، مغولستان، سریلانکا، مالزی ایران و کره جنوبی دیگر اعضای حاضر در جلسه برگزاری مسابقات بودند.

اوجی ادامه داد: جوجیتسو، سامبو، کوراش، تکواندو، هنرهای رزمی نمایشی،  تکیون، موی تای، هاپکیدو کره ای، آیکیدو، تانگ ایل مودو، ووشو، جودو، یونگ مودو و کندو از جمله رشته هایی است که در این دوره از مسابقات انجام می شود.

دبیراجرایی یونگ مودو گفت:  این مسابقات از ۳۰ مهرماه تا چهارم آبان ماه سال جاری به میزبانی کره جنوبی درشهر سئول برگزار می شود.

به گزارش ایرنارشته  یونگ مودو (Yongmudo) در ایران در سال ۱۳۹۲ مجوز فعالیت رسمی خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرد و زمینه توسعه این رشته از همان سال فراهم شد.

یونگ‌مودو یک هنر رزمی ترکیبی مدرن کره‌ای است که ترکیبی از تکنیک‌های مختلف تکواندو،  هاپکیدو،  جودو، بوکس و کشتی در آن به کار می‌رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha