۲۴ تیر ۱۴۰۱، ۱:۵۴
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 84821661
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیرکل جهاد اسلامی: برای احقاق حقوق فلسطین باید مقاومت شدت پیدا کند

تهران-ایرنا-دبیرکل جنبش جهاد اسلامی پنجشنبه شب گفت که نتایج سفر جو بایدن از قبل برای ملت فلسطین مشخص بود و برای احقاق حقوقمان، باید مقاومت خود را شدت بخشیم.

به گزارش ایرنا از رسانه‌های فلسطینی، زیاد النخاله افزود که واشنگتن در تلاش برای تامین منافع خود و امنیت دشمن صهیونیستی است.

وی در گفت وگوی مطبوعاتی بر ضرورت پند گرفتن ملت فلسطین و مقاومت و ضرورت دست کشیدن از خیالپردازی بر اینگونه تحرکات سیاسی تاکید کرد.

النخاله اظهار کرد: تا زمانی که مشکل جدی برای دشمن ایجاد نکنیم، تحلیلات سیاسی و داده‌ها هیچ ارزشی نخواهد داشت.

وی اعلام کرد: زمانی که از مقاومت در برابر اشغالگری دست بکشیم و به میزان کمی تسهیلات رضایت دهیم، چه کسی اوضاع ما را دنبال و حقوق ما را پیگیری می‌کند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر عزم جدی و تشدید مقاومت برای تحمیل واقعیت‌های جدید تأکید کرد و افزود: در این موقع است که می‌توانیم بیشتر خواسته‌های خود را محقق کنیم چرا که در غیر اینصورت باید منتظر بمانیم تا ببینیم که دشمن چه تسهیلات حیاتی و رشوه های اقتصادی مرتبط با رفتار ما اعطا می‌کند که این البته این کار  برای سکوت ما و عقب‌نشینی عملی از حقوقمان صورت می‌گیرد.

جو بایدن رئیس جمهوری ایالات متحده برای دیدار با مقام‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه ۱۳ ژوئیه (۲۲ تیر) وارد فرودگاه بن‌گوریون تل‌آویو شد.

یک مقام آمریکایی که به نام او اشاره‌ای نشده گفته سفر بایدن به عربستان سعودی برای ایجاد یک ساختار قدرتمند منطقه‌ای و عمق بخشی به روابط اسرائیل با شرکای منطقه‌ای‌است.

بایدن در سفر خاورمیانه‌ای خود ضمن ملاقات با رهبران رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی هم سفر می‌کند.

چند روز پیش کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که جو بایدن در نخستین سفرش به عنوان رئیس جمهوری آمریکا به خاورمیانه، در تاریخ ۱۳ تا ۱۶ جولای (۲۲ تا ۲۵ تیر ماه) به این منطقه و مشخصاً اسرائیل، کرانه باختری و عربستان سفر خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha