۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84818849
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۱۹ دستگاه ماینر غیرمجاز در کردستان کشف شد

۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰
کد خبر: 84818849
۲۱۹ دستگاه ماینر غیرمجاز در کردستان کشف شد

سنندج- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: امسال تاکنون ۲۱۹ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش ۴۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در مناطق مختلف استان کشف و ضبط شده است.

هیوا لهونیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشترین ماینر غیرمجاز کشف شده در سال جاری مربوط به بانه با ۶۳ مورد و کمترین آن در مریوان با ۲۹ مورد بوده است.

وی اضافه کرد: شرکت توزیع برق با تشکیل اکیپ های ویژه و با کمک نیروی انتظامی، برای جلوگیری از سواستفاده های احتمالی، نظارت بر مناطق مشکوک و پرمصرف برق را تشدید کرده است، ضمن اینکه بابت گزارش هر دستگاه، سه میلیون ریال پاداش پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: این دستگاه‌ها علاوه بر مصرف بالای برق و استفاده از تعرفه ارزان، خسارت زیادی به شبکه توزیع برق وارد کرده و بخشی از خاموشی ناخواسته را سبب می شود.

لهونیان ضمن تاکید بر برخورد جدی و قانونی با مراکز غیرمجاز سرقت انرژی با همکاری مراجع قضایی و انتظامی از مشترکان خواست در صورت مشاهده مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز، با شماره ۱۲۱ تماس گرفته یا آن را از طریق شماره همراه ۰۹۳۵۴۰۲۱۷۸۰ اطلاع دهند و تا سقف معینی پاداش دریافت کنند.

در حال حاضر ۷۱۲ هزار مشترک در بخش‌های مختلف اداری، خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی از خدمات شرکت برق کردستان بهره‌مند هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha