۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84822844
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شبکه برق ۲۶۴ روستای کردستان امسال  بهسازی می‌شود

سنندج- ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، امسال شبکه برق ۲۶۴ روستای استان با ۸۶۰ میلیارد ریال اصلاح و بهسازی می شود.

فاتح عبدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پیشرفت ۲۰ درصدی اجرای طرح بهارستان در روستاهای استان، اظهار داشت: سال گذشته این طرح در ۳۵۳ روستای کردستان اجرا شد و قرار است تا پایان سال جاری این تعداد به ۶۱۷ مورد برسد.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق کردستان افزود: این شرکت از ابتدای سال ۱۴۰۰ در یک برنامه ریزی پنج ساله و در قالب “طرح بهارستان” مکلف است شبکه برق روستاها را اصلاح و به طور کامل بهسازی کند.

عبدی اظهار امیدواری کرد تا پایان سال ۱۴۰۵ با تداوم اجرای طرح بهارستان در کل روستاهای استان کردستان، شبکه توزیع برق آنها اصلاح و به طور کامل بهسازی و باز مهندسی شود.

وی ادامه داد: جابجایی و مقاوم‌سازی پایه‌های برق در معابر روستایی، تامین ولتاژ مطمئن مشترکان روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستاها، اصلاح فرسودگی شبکه برق روستاهای مشمول طرح و توسعه شبکه و تامین برق متقاضیان جدید انشعاب از مهمترین اهداف اجرای طرح بهارستان است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: قدمت شبکه توزیع برق در بسیاری از مناطق به بیش از ۳۰ سال می رسد به همین دلیل اصلاح و بهسازی شبکه با اولویت مناطق کوهستانی و برف گیر از مهمترین فعالیت های این شرکت به شمار می آید.

در حال حاضر ۷۱۲ هزار مشترک در بخش های مختلف از خدمات شرکت توزیع نیروی برق کردستان بهره مند هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha