پدر نابغه کشتی ایران: پیروزی برابر تیلور خواست خدا بود

تهران- ایرنا- پدر حسن یزدانی نابغه کشتی آزاد جهان گفت: پیروزی پسرم در فینال پیکارهای جهانی نروژ برابر دیوید تیلور خواست خدا بود.

به گزارش ایرنا، مرحله نهایی انتخابی چرخه تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی از ساعت ۱۰:۳۰ امروز یکشنبه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران در ۵ وزن آزاد و یک وزن فرنگی برگزار می‌شود که تکلیف نهایی نفرات اعزامی برای مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بلگراد مشخص خواهد شد.

پیش از آغاز این پیکارها پدر حسن یزدانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که امسال یزدانی مقابل تیلور دارنده طلای المپیک به پیروزی خواهد رسید یا خیر، اظهار داشت: هرچه خواست خداست. امیدوارم در چرخه نهایی انتخابی بهترین نفرات کشور انتخاب شود تا پرچم ایران را به اهتزار در بیاورد. 

وی به وضعیت پسرش اشاره کرد و گفت: حسن امروز سرماخوردگی مختصری دارد و شرایطش خوب است. 
وی ضمن تشکر از مردم و علاقه مندان اظهار کرد که با این حضور انشالله این ورزش تداوم داشته باشد و نفرات افتخار بیافرینند. با کسب مدال آنان پرچم کشور به اهتزار در خواهد آمد و دل مردم نیز شاد خواهد شد. 

در حال حاصر تا شروع این رقابت‌های نفس‌گیر مردم و علاقه مندان حضور چشم گیری دارند. همچنین تا کنون محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در جایگاه ویژه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان نیز عکس‌های یادگاری را با پدر حسن یزدانی گرفتند.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha