نمایشگاه کالای ایرانی و خانه ایرانی در قزوین برگزار می شود 

قزوین - ایرنا- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه کالای ایرانی و خانه ایرانی در قزوین خبر داد. 

به گزارش خبرنگار ابرنا ، احمد خورگامی روز جمعه با اعلام این خبر، افزود :این نمایشگاه با رویکرد خرید کالای ایرانی، تقویت و معرفی توانمندی های تولیدات داخلی با توجه به شعار رونق تولید از ۲۰ تا ۲۴ تیرماه  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.
احمد خورگامی افزود:دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی است و برگزاری نمایشگاه ها بستر مناسبی را جهت معرفی توانمندی های صنعتگران و تولیدکنندگان ،تبادل تجربیات،انتقال اطلاعات و همچنین زمینه استفاده از دستاوردهای نوین را برای فعالان فراهم می سازد.
وی اظهار داشت : این نمایشگاه به مدت پنج روز با حضور واحدهای تولید کننده و عرضه کننده  از استان های تهران ، قزوین، زنجان، همدان، البرز، گیلان،  قم و آذربایجان شرقی دایر خواهد شد.
این مسوول تصریح کرد : لوازم خانگی ، تجهیزات آشپزخانه ، صنایع چوبی ، لوستر ، دکوراسیون داخلی ، فرش ماشینی و دستباف و ... از جمله زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه است.
خورگامی یاد آور شد : این نمایشگاه در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha