سبقت عطایی از آلکنو/ بهروزی والیبال ایران با مربی وطنی

تهران- ایرنا- تیم ملی والیبال ایران عملکرد خوبی در لیگ ملت‌ها داشته و از ۹ بازی که در این رقابت‌ها به میدان رفته صاحب ۵ پیروزی شده است.

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران که با ترکیبی متفاوت و با کادرفنی ایرانی در لیگ ملت‌ها شرکت کرده توانسته در ۹ بازی خود در این رقابت‌ها به ۵ پیروزی دست پیدا کند. شاگردان عطایی تاکنون تیم‌های آمریکا، استرالیا، لهستان، چین و کانادا را مغلوب کرده‌اند و هنوز ۳ بازی مقابل تیم‌های ایتالیا، صربستان و اسلوونی در پیش دارند. این تیم در دوره فعلی لیگ ملت‌ها باید در مجموع در ۱۲ بازی به میدان برود و با توجه به اینکه تاکنون از ۹ بازی انجام شده خود صاحب ۵ پیروزی شده عملکرد بهتری نسبت به دوره پیشین این رقابت‌ها داشته است.

تیم ملی والیبال در سال گذشته و با حضور آلکنو که با رقمی سنگین به ایران آمده بود در لیگ ملت‌ها از ۱۵ بازی خود تنها به ۵ پیروزی دست پیدا کرد و در ۱۰ بازی مغلوب شد. با این اوصاف می‌توان عملکرد عطایی را نسبت به عملکرد آلکنو  بهتر ارزیابی کرد. چرا که میانگین پیروزی عطایی در لیگ ملت‌ها ۵۵درصد و برای آلکنو تنها ۳۳درصد بوده است.

حتی اگه تیم ملی از ۳ بازی آینده خود در لیگ ملت‌ها امتیازی کسب نکند و صاحب پیروزی نشود باز هم به لحاظ آماری عطایی نسبت به آلکنو عملکرد بهتری داشته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha